Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych
- Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) i angielskim (C1)
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie
- Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 9:00-20:00 (5 dni po 8h dziennie)
- Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Świetną atmosferę w zgranym zespole
Podobne oferty:
01.05.2024
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, ul. Wodzisławska 6
Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych. Wymagania: Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne, Znajomość języka...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...
01.05.2024
Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Dołuje
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży, Informowanie Klienta o nowych...