Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

Dołącz do nas w Foundever!  

Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim

Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów)

 
Do twoich zadań należeć będzie:
  • Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; 
  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   
  • Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. 
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
  • Biegle posługujesz się językiem polskim (Native) i angielskim (C1) 
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;   
  • Chcesz pracować w międzynarodowym, dynamicznym środowisku;
  • Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic, obsługa komputera nie jest dla Ciebie trudna;   
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 
Dołącz do nas a zyskasz:
  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze warto wiedzieć?
  • Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia oraz aktywne wsparcie psychologiczne; 
  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! 

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

21.11.2024

Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: GCC7 Services Ltd

Lokalizacja: / St. Julians

Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej...

Więcej informacji

21.11.2024

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klienta

Firma: Akademia Leona Koźmińskiego

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych, obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi), koordynacja przepływu dokumentów i...

Więcej informacji

21.11.2024

Customer Service Specialist

Firma: ERG S.A.

Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę terminowej płatności faktur Koordynację działań...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia