Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce
Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.
Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.
- Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.
- Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;
- Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);
- Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;
- Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.
- Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B2;
- Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.
- Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
- Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;
- Dbałość o szczegóły;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Umiejętności interpersonalne.
- Poszukujemy głównie osób ze statusem studenta.
- Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (umowa zlecenie dla studentów).
- Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym między 7:00 a 22:00;
- Tryb pracy: Praca w pełni zdalna z terenu Polski.
- Zapewniamy całość sprzętu do pracy.
- Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
- Prywatne ubezpieczenie Medicover.
- Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...