Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Dołącz do nas w Foundever! 
 
Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki!
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim

Praca zdalna z dowolnego miejsca w Polsce

 

Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta, którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają doświadczenie w pracy z platformami takimi jak Microsoft Office.

 

Jest to stanowisko, które stanowi kluczowe znaczenie dla zapewnienia wyjątkowych doświadczeń klientów oraz zarządzania różnorodnymi kanałami komunikacji.

 

Zakres obowiązków:
  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące rezerwacji noclegów w hotelach, punktów lojalnościowych, wsparcia przy płatnościach i zwrotach kosztów.
  • Wykorzystywanie narzędzi do rejestrowania i śledzenia interakcji z klientami;
  • Efektywne zarządzanie kanałami komunikacji (telefon, e-mail, czat);
  • Świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta, z naciskiem na satysfakcję klienta;
  • Oferowanie fachowej i spersonalizowanej porady na temat oferowanych przez klienta usług.
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Biegła znajomość języka polskiego na poziomie C2; znajomość języka angielskiego jest wymagana na poziomie minimum B2;
  • Biegłość w obsłudze Microsoft Office i innych programów komputerowych;
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność do rozwiązywania problemów.
Dodatkowe atuty:
  • Umiejętność wyznaczania priorytetów i planowania;
  • Doświadczenie w obsłudze klienta, szczególnie w branży hospitality;
  • Dbałość o szczegóły;
  • Umiejętności sprzedażowe;
  • Umiejętności interpersonalne.
  • Poszukujemy głównie osób ze statusem studenta.
Warunki pracy:
  • Forma zatrudnienia: Umowa o pracę (umowa zlecenie dla studentów).
  • Elastyczny grafik: praca od poniedziałku do niedzieli w systemie zmianowym między 7:00 a 22:00;
  • Tryb pracy: Praca w pełni zdalna z terenu Polski. 
  • Zapewniamy całość sprzętu do pracy.
Dodatkowe informacje:
  • Współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych oraz vouchery na różne okazje.
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover.
  • Karta Multisport i wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia.
  • Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia