Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim 

Foundever™ jest globalnym liderem w branży customer experience (CX). Dzięki 170 000 współpracowników na całym świecie jesteśmy zespołem stojącym za najlepszymi rozwiązaniami dla +750 wiodących marek na świecie. Nasze innowacyjne rozwiązania CX i technologie są zaprojektowane tak, aby wspierać potrzeby operacyjne naszych klientów i dostarczać im bezproblemowe doświadczenia w najbardziej kluczowych momentach. 
 
Dołącz do naszego zespołu w Foundever
 
Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, gdzie możesz rozwijać swoje umiejętności i zdobywać doświadczenie w branży outsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą zatrudniającą 1500 świetnych osób w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk i W@H), a teraz szukamy Ciebie do naszego zespołu! 
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim 

Praca w 100% zdalna 

 

Do twoich codziennych zadań będzie należało:  

  • Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim;   
  • Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną;
  • Wsparcie przy rozwiązywaniu problemów dotyczących sprzętu medycznego dla osób z cukrzycą;
  • Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami.

Czego oczekujemy od Ciebie?  

  • Język: Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku rosyjskim (C2);
  • Doświadczenie: Świetnie, jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, a jeśli nie – nie martw się! Nauczymy Cię wszystkiego od podstaw;   
  • Technologia: Umiejętność obsługi komputera;   
  • Osobowość: Zmotywowana i entuzjastyczna. Z umiejętnością koordynowania wielu zadań jednocześnie.

Atutami będą:  

  • Skrupulatność i bycie dokładnym;   
  • Niezależność, asertywność i umiejętność podejmowania samemu decyzji;  
  • Umiejętność rozwiązywania problemów;  
  • Umiejętność szukania rozwiązań.

Warunki zatrudnienia:  

  • Umowa zlecenie dla studentów;
  • Podstawowa wypłata + bonusy;  
  • Elastyczny czas pracy;  
  • Praca zdalna

Co jeszcze może być dla Ciebie ważne? 

  • Dofinansowanie do okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);  
  • Oferujemy prywatne ubezpieczenie Medicover;   
  • Dostępna karta Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia; 
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę na poziomie międzynarodowym. 
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Foundever z siedzibą w Warszawie, ul. Taśmowa 7D. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. "Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgodnie z globalną polityką prywatności.

Podobne oferty:

26.10.2025

Customer Service advisor with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Serve as a brand ambassador, handling incoming and follow-up customer enquiries via phone, web form, or web chat. Follow established procedures to address customer needs promptly and professionally. Process warranty claims and coordinate repair services for customers. Provide technical troubleshooting support and guidance....

Więcej informacji

26.10.2025

Specjalista Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy w dłoni otwierasz czat i wkraczasz w wirtualny świat klientów, gotowy na nowe wyzwania. Pierwszy kontakt dnia: czas na rozmowy telefoniczne z niemieckojęzycznym klientem. Jesteś jak barista-doradca — kiedy klient pyta o ustawienia młynka, Ty odpowiadasz z precyzją, rzeczowo,...

Więcej informacji

26.10.2025

Konsultant ds. Wsparcia Klienta z j. norweskim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Odbieranie zapytań od użytkowników poprzez telefon, e-mail lub czat Udzielanie pomocy technicznej związanej z usługami streamingowymi Wyjaśnianie kwestii dotyczących umów i rozliczeń Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów indywidualnych i biznesowych Bardzo dobra znajomość języka norweskiego na poziomie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia