Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Oferowanie wsparcia przez telefon, e-mail lub czat,
  • Zapewnianie wsparcia technicznego dla fanów streamingu,
  • Szybkie i sprawne odpowiadanie na pytania dotyczące umów i rozliczeń,
  • Obsługa połączeń: pomaganie klientom B2B i B2C jako pierwsza linia wsparcia.
Wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole z pasją do technologii i dużym poczuciem humoru,
  • Myślenie zorientowane na usługi: skupienie się na doświadczeniu klienta,
  • Biegła znajomość szwedzkiego (C1),
  • Znajomość angielskiego (min. B2),
  • Świetne umiejętności komunikacyjne i aktywnego słuchania.
Oferujemy:
  • Pakiet relokacyjny: pokrycie kosztów transportu i zakwaterowania przez pierwszy miesiąc,
  • Kafeteria MyBenefit (sam wybierasz benefit, który Cię interesuje),
  • Ubezpieczenie na życie,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Międzynarodowe środowisko pracy,
  • Rozwój umiejętności i potencjału,
  • Imprezy integracyjne,
  • Wsparcie Team Leadera na każdym etapie współpracy,
  • Nowoczesne biuro w Warszawie: wygodne stanowisko, dobra kawa i przyjazna atmosfera.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.11.2025

Customer Service Advisor z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie informacji o produktach,...

Więcej informacji

01.11.2025

Customer Service Advisor mit Deutschkenntnissen

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Mir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und...

Więcej informacji

01.11.2025

Customer Technical Support Specialist with German

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth processes. Building Relationships: Establishing long-lasting,...

Więcej informacji