- Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej),
- Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta,
- Budowanie i utrzymywanie relacji z kursantami oraz rodzicami,
- Doprowadzenie do zamknięcia jak największej liczby spotkań sprzedażowych,
- Udział w akcjach promocyjnych i realizacja celów sprzedażowych,
- Przygotowywanie raportów administracyjnych,
- Zarządzanie płatnościami i preferencjami klientów w systemie CRM,
- Swobodne korzystanie z pakietu MS Office,
- Wsparcie organizacyjne przy eventach firmowych,
- Dbanie o porządek w placówce oraz zapewnienie materiałów biurowych (zakup i wydawanie artykułów).
- Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej lub Call Center,
- Umiejętności negocjacyjne oraz wysoka komunikatywność,
- Znajomość technik sprzedażowych i umiejętność skutecznego przekonywania,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz silna motywacja do osiągania celów,
- Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy,
- Praca w systemie zmianowym,
- Elastyczność i determinacja w działaniu,
- Język polski – ojczysty,
- Znajomość systemów CRM, MS Office oraz Google Sheets.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 6500 zł + premia do 4000 zł,
- Dostarczamy gotowe leady – nie musisz ich pozyskiwać,
- Szkolenia sprzedażowe i wsparcie zespołu,
- Praca w środowisku przyjaznym kobietom,
- Praca w nowoczesnym biurze i przyjazna atmosfera,
- Benefity: darmowy kurs języka angielskiego, elastyczny czas pracy.
Podobne oferty:
05.09.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...
05.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2) Dobra...
05.09.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: English Language Centre "First Decision"
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie...