Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A
Opis stanowiska
  • Obsługa klientów oraz komunikacja za pomocą komunikatorów i mediów społecznościowych,
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (mailowej i tradycyjnej),
  • Dobór oferty edukacyjnej (kursów) do potrzeb klienta,
  • Budowanie i utrzymywanie relacji z kursantami oraz rodzicami,
  • Doprowadzenie do zamknięcia jak największej liczby spotkań sprzedażowych,
  • Udział w akcjach promocyjnych i realizacja celów sprzedażowych,
  • Przygotowywanie raportów administracyjnych,
  • Zarządzanie płatnościami i preferencjami klientów w systemie CRM,
  • Swobodne korzystanie z pakietu MS Office,
  • Wsparcie organizacyjne przy eventach firmowych,
  • Dbanie o porządek w placówce oraz zapewnienie materiałów biurowych (zakup i wydawanie artykułów).
Wymagania
  • Minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży bezpośredniej lub Call Center,
  • Umiejętności negocjacyjne oraz wysoka komunikatywność,
  • Znajomość technik sprzedażowych i umiejętność skutecznego przekonywania,
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne oraz silna motywacja do osiągania celów,
  • Gotowość do pracy stacjonarnej w siedzibie firmy,
  • Praca w systemie zmianowym,
  • Elastyczność i determinacja w działaniu,
  • Język polski – ojczysty,
  • Znajomość systemów CRM, MS Office oraz Google Sheets.
Oferujemy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 6500 zł + premia do 4000 zł,
  • Dostarczamy gotowe leady – nie musisz ich pozyskiwać,
  • Szkolenia sprzedażowe i wsparcie zespołu,
  • Praca w środowisku przyjaznym kobietom,
  • Praca w nowoczesnym biurze i przyjazna atmosfera,
  • Benefity: darmowy kurs języka angielskiego, elastyczny czas pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

05.09.2025

Specjalista ds. komunikacji z klientem

Firma: Concentrix

Lokalizacja: lubelskie / Lublin

Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie orientacja na klienta szeroko rozwinięte...

Więcej informacji

05.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Telefoniczna obsługa klientów korzystających z usług płatności internetowych Pomoc w rozwiązywaniu problemów i odpowiadanie na pytania klientów Realizacja celów związanych z poziomem satysfakcji klienta Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1) Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2) Dobra...

Więcej informacji

05.09.2025

Konsultant ds. Obsługi Klienta

Firma: English Language Centre "First Decision"

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 123A

ZADANIA Obsługa klientów osobiście, telefonicznie i przez komunikatory. Zarządzanie korespondencją i dokumentacją. Dostosowanie produktów do wymagań klientów. Prowadzenie negocjacji i finalizowanie sprzedaży. Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych. Tworzenie raportów, zarządzanie płatnościami w systemie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia