Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk, Blisko stacji PKM Port Lotniczy
Opis stanowiska:
  • Codzienna obsługa korespondencji i relacji z klientami.
  • Przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizacja wysyłek.
  • Zamawianie surowców i utrzymywanie relacji z dostawcami.
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym faktur i dokumentów eksportowych.
  • Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych i generowanie raportów.
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
  • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel.
  • Umiejętność budowania relacji i proaktywne podejście do współpracy.
  • Zdolności analitycznego myślenia oraz efektywne rozwiązywanie problemów.
  • Swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Elastyczny czas pracy, który pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
  • Pracę w zespole opartej na wzajemnym wsparciu i partnerskiej atmosferze.
  • Dodatkowe ubezpieczenie, dające poczucie bezpieczeństwa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

17.09.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie z najwyższymi standardami realizacja wskaźników satysfakcji klienta wyznaczonych przez managerów aktywne rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie im wsparcia biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2) wysokie...

Więcej informacji

17.09.2025

Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta

Firma: UNIBEP S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Radom

Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością...

Więcej informacji

17.09.2025

Pracownik Punktu Obsługi Klienta​ (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk

Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia