- Codzienna obsługa korespondencji i relacji z klientami.
- Przygotowywanie raportów statusu zamówień oraz organizacja wysyłek.
- Zamawianie surowców i utrzymywanie relacji z dostawcami.
- Nadzór nad obiegiem dokumentów, w tym faktur i dokumentów eksportowych.
- Wprowadzanie danych do systemów operacyjnych i generowanie raportów.
- Płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Zaawansowana znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza programu Excel.
- Umiejętność budowania relacji i proaktywne podejście do współpracy.
- Zdolności analitycznego myślenia oraz efektywne rozwiązywanie problemów.
- Swobodne poruszanie się w środowisku komputerowym.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Elastyczny czas pracy, który pozwala na zachowanie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym.
- Pracę w zespole opartej na wzajemnym wsparciu i partnerskiej atmosferze.
- Dodatkowe ubezpieczenie, dające poczucie bezpieczeństwa.
Podobne oferty:
17.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
obsługa klientów telefonicznie i mailowo zgodnie z najwyższymi standardami realizacja wskaźników satysfakcji klienta wyznaczonych przez managerów aktywne rozwiązywanie problemów klientów i zapewnianie im wsparcia biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2) wysokie...
17.09.2025
Specjalista ds. wsparcia Obsługi Klienta
Firma: UNIBEP S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Radom
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Reprezentacja spółki przy zawieraniu umów z klientami w kancelarii notarialnej (UD, UPW), Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością...
17.09.2025
Pracownik Punktu Obsługi Klienta (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Ełk
Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie najwyższego poziomu standardu obsługi Klienta; Obsługa Klienta zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami; Przyjmowanie reklamacji; Wprowadzanie reklamacji do systemu; Obsługa Klienta w dziale kas; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji...