- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
- Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (pół etatu);
- Jednozmianowy tryb pracy;
- Miesięczny system premiowy;
- Kompleksowy program szkoleń wewnętrznych;
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej lub karty Medicover Sport;
- Zniżki na badania diagnostyczne dla Ciebie i Twojej Rodziny;
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie;
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych;
- Dostęp do platformy umożliwiającej naukę języka angielskiego;
- Dostęp do platformy kafeteryjnej - to Ty wybierasz dla siebie benefity w ramach przyznawanej co miesiąc puli punktów;
- Program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi;
- Inicjatywy i konkursy dla pracowników, dni tematyczne (np. Dzień Popcornu, Dzień Arbuza itp.);
- Upominek z okazji urodzin;
- Perspektywę awansu w ramach struktur wewnętrznych;
- Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Miejsce pracy: Człuchów, ul. Jana III Sobieskiego 5.
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...