Ogłoszenie numer: 10304321, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Człuchów
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa pacjentów w punkcie pobrań.
- Prowadzenie dokumentacji medycznej i obsługa kasy.
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów.
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Nastawienie na pacjenta i jego potrzeby.
- Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office).
- Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność i dokładność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę (pół etatu) z miesięcznym systemem premiowym.
- Atrakcyjne benefity, w tym: dofinansowanie do opieki medycznej lub karty sportowej, zniżki na badania dla rodziny, ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do platformy do nauki angielskiego i kafeterii benefitów.
- Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz firmy.
- Pracę w nowoczesnym i komfortowym miejscu.
Podobne oferty:
08.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Firma: Elanders Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Długołęka
Obowiązki: codzienna praca z klientami – obsługa klienta mailowo i telefonicznie; kompleksowe prowadzenie zleceń Klientów od przyjęcia zamówienia do wystawienia faktury (przy wsparciu odpowiednich działów) weryfikację i uzupełnianie danych w systemie informatycznym współpracę z pozostałymi działami firmy w celu...
05.10.2025
Pracownik działu obsługi klienta
Firma: ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "MARTA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
wystawianie dokumentów sprzedaży, WZ i Faktura Vat, wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu, rozliczanie kierowców, obsługa klientów stacjonarnie i telefonicznie, prawidłowe segregowanie dokumentów zakupu i sprzedaży, przygotowanie zamówień oraz zamawianie towarów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
05.10.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Reklamacji
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Zakres obowiązków: obsługa zamówień krajowych i zagranicznych w kanałach: Rynek Tradycyjny, Nowoczesny, E-commerce (EDI, B2B – IdoSell, marketplace m.in. Allegro, Nasuso/Naduvi, Galeria Market), mail, telefon, zakładanie nowych klientów w systemie i panelu B2B, codzienna współpraca z klientami, oferowanie...