Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

MMorska to firma, która łączy pasję do morza z profesjonalizmem. Obsługujemy właścicieli jachtów i łodzi w Polsce i za granicą, oferując pełne wsparcie administracyjne, serwisowe i sprzedażowe. Jesteśmy także producentem nowoczesnych małych łodzi motorowych, a nasza marka staje się rozpoznawalna na europejskim rynku.

Rozwijamy nasz zespół i szukamy osoby, która ceni wysoką kulturę osobistą, elokwencję, dokładność i szybkość działania – bo w kontakcie z klientem liczy się każdy szczegół.
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia, Marina Yacht Park
Opis stanowiska:
  • Profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefonicznych, mailowych, czat) oraz udzielanie kompleksowych informacji o produktach/usługach.
  • Efektywne rozwiązywanie problemów, reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbając o wysoki poziom satysfakcji klienta.
  • Prowadzenie korespondencji oraz komunikacji z klientami w języku polskim i angielskim, a w razie potrzeby również w innych językach obcych.
  • Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz dążenie do realizacji założonych celów jakościowych i ilościowych (KPI).
Wymagania:
  • Kultura osobista
  • Elokwencja
  • Chęć do działania
  • Angielski komunikatywny w mowie i piśmie
Mile widziane:
  • Doświadczenie
  • Rosyjski
  • Ukraiński
Oferujemy:
  • Premie KPI
  • Otwartość na osoby z niepełnosprawnościami
  • Możliwość rozwoju kariery od Specjalisty/Specjalistki aż do Menedżera/Menedżerki Obsługi Klienta
  • Ubezpieczenie na życie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia