- Profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefonicznych, mailowych, czat) oraz udzielanie kompleksowych informacji o produktach/usługach.
- Efektywne rozwiązywanie problemów, reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbając o wysoki poziom satysfakcji klienta.
- Prowadzenie korespondencji oraz komunikacji z klientami w języku polskim i angielskim, a w razie potrzeby również w innych językach obcych.
- Aktywne budowanie pozytywnych relacji z klientami oraz dążenie do realizacji założonych celów jakościowych i ilościowych (KPI).
- Kultura osobista
- Elokwencja
- Chęć do działania
- Angielski komunikatywny w mowie i piśmie
- Doświadczenie
- Rosyjski
- Ukraiński
- Premie KPI
- Otwartość na osoby z niepełnosprawnościami
- Możliwość rozwoju kariery od Specjalisty/Specjalistki aż do Menedżera/Menedżerki Obsługi Klienta
- Ubezpieczenie na życie
Podobne oferty:
08.11.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
08.11.2025
Customer Support with Danish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
You’ll be the friendly voice (or message!) our premium customers hear first when they need travel help. Guide our partners through booking flights, using online services, picking payment options, and enjoying loyalty perks. Jump in and save the day when someone’s travel plans hit a bump. Chat or talk with passengers -...
08.11.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...