- Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań;
- Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań;
- Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów;
- Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
- Doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku;
- Orientacja na Pacjenta i jego potrzeby;
- Umiejętności sprzedażowe;
- Sprawna obsługa pakietu MS Office;
- Gotowość do pracy w niedziele;
- Dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
- Dobra komunikacja i umiejętność współpracy.
- Zatrudnienie w ramach umowy zlecenia;
- Pracę w niedziele w godz. 07:00-12:00;
- Program Poleceń Pracowniczych z nagrodami finansowymi;
- Inicjatywy i konkursy dla pracowników, dni tematyczne (np. Dzień Popcornu, Dzień Arbuza itp.);
- Pracę w nowej komfortowej i bezpiecznej przestrzeni;
- Miejsce pracy: Punkty Pobrań na terenie Zielonej Góry.
Podobne oferty:
30.10.2025
Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej
Firma: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki, Port Lotniczy Warszawa Modlin
Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość języka polskiego. Umiejętność...
30.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...
30.10.2025
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit) Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards; Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele; Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen...