Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Ogłoszenie numer: 10472142, z dnia 2025-12-05

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Kołobrzeg

 

Opis stanowiska

  • Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound).
  • Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
  • Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
  • Administracja: Prowadzenie pełnej dokumentacji sekretariatu szkoły.

Wymagania

  • Doświadczenie: Praktyka w pracy z ludźmi oraz w aktywnym pozyskiwaniu klientów/sprzedaży.
  • Kompetencje: Śmiałość w kontaktach osobistych i telefonicznych, nastawienie na osiąganie celów.
  • Organizacja: Umiejętność pracy wielozadaniowej (multitasking).
  • Dyspozycyjność: Gotowość do pracy w godzinach 9:00-17:00 oraz w wybrane soboty.

Oferujemy

  • Forma Zatrudnienia: Stabilna Umowa o Pracę.
  • Wynagrodzenie: Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus rozbudowany system premiowy.
  • Rozwój: Możliwość korzystania ze szkoleń zawodowych.
  • Benefity: Dostęp do pakietów dodatkowych w korzystnych cenach (ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, opieka medyczna).
  • Środowisko: Ciekawa praca dająca codziennie nowe możliwości rozwoju.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

23.12.2025

Referent / Referentka ds. obsługi pasażerskiej

Firma: Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,...

Więcej informacji

23.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów

Firma: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (dla klientów i na...

Więcej informacji

21.12.2025

Pracownik obsługi klienta

Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty

Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice

OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia