Ogłoszenie numer: 10472142, z dnia 2025-12-05
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kołobrzeg
Opis stanowiska
- Rekrutacja: Prowadzenie procesu rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym aktywne kontakty telefoniczne (outbound).
- Sprzedaż: Skuteczna realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych.
- Obsługa: Zapewnienie wysokiej jakości obsługi słuchaczy zgodnie ze standardami firmy.
- Administracja: Prowadzenie pełnej dokumentacji sekretariatu szkoły.
Wymagania
- Doświadczenie: Praktyka w pracy z ludźmi oraz w aktywnym pozyskiwaniu klientów/sprzedaży.
- Kompetencje: Śmiałość w kontaktach osobistych i telefonicznych, nastawienie na osiąganie celów.
- Organizacja: Umiejętność pracy wielozadaniowej (multitasking).
- Dyspozycyjność: Gotowość do pracy w godzinach 9:00-17:00 oraz w wybrane soboty.
Oferujemy
- Forma Zatrudnienia: Stabilna Umowa o Pracę.
- Wynagrodzenie: Atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus rozbudowany system premiowy.
- Rozwój: Możliwość korzystania ze szkoleń zawodowych.
- Benefity: Dostęp do pakietów dodatkowych w korzystnych cenach (ubezpieczenie grupowe, pakiet sportowy, opieka medyczna).
- Środowisko: Ciekawa praca dająca codziennie nowe możliwości rozwoju.
Podobne oferty:
23.12.2025
Referent / Referentka ds. obsługi pasażerskiej
Firma: Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,...
23.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Firma: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (dla klientów i na...
21.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.