Ogłoszenie numer: 10530899, z dnia 2025-12-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Opole
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z obecnymi klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych i umów
- Udział w przetargach
- Zarządzanie obiegiem dokumentów klientów
- Realizacja działań marketingowych zgodnie z strategią firmy
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie
- Biegła obsługa MS Office, szczególnie Excel
- Samodzielność, komunikatywność i gotowość do działania
- Dyspozycyjność i prawo jazdy kat. B
- Wykształcenie w ochronie środowiska lub pokrewne
- Znajomość rynku odpadów i doświadczenie na podobnym stanowisku
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie
- Kompleksowe narzędzia do pracy
- Możliwości rozwoju i doszkalania
- Umowę o pracę, grupowe ubezpieczenie życiowe, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport oraz dodatkowe świadczenia socjalne.
Podobne oferty:
23.12.2025
Referent / Referentka ds. obsługi pasażerskiej
Firma: Port Lotniczy GDAŃSK Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive Lounge, obsługa Pasażerów w Executive Lounge zgodnie z obowiązującą procedurą,...
23.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. kluczowych klientów
Firma: Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis Zadań Codzienne wsparcie Key Account Managerów w obsłudze kluczowych klientów. Bieżący kontakt z klientami w sprawach rozliczeń i planów promocyjnych. Obsługa administracyjna: procesowanie umów, dekretacja faktur w SAP, uzupełnianie danych. Przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji (dla klientów i na...
21.12.2025
Pracownik obsługi klienta
Firma: Usługi- Handel - Gastronomia Czerniak Konstanty
Lokalizacja: dolnośląskie / Polkowice
OBSŁUGA KLIENTÓW. I TYDZIEŃ PRACY, I TYDZIEŃ WOLNY. GODZINY PRACY: I TYDZIEŃ 7:00-19:00; II TYDZIEŃ 19:00-7:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: KOMUNIKATYWNOŚĆ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, CHĘĆ DO PRACY, WSPÓŁPRACA Z KLIENTEM.