Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych.
- Komunikacja z klientami i rozwój relacji: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań. Praca nad zwiększeniem wolumenów przewozów poprzez budowanie długotrwałych relacji.
- Przyjmowanie i zarządzanie zleceniami: Przyjmowanie zleceń od klientów, planowanie i koordynowanie transportów, współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej realizacji zleceń.
- Przygotowanie dokumentacji: Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych, zapewnienie ich kompletności i poprawności.
- Nadzór nad transportami: Monitorowanie przebiegu transportów, bieżąca współpraca z klientami, kierowcami i działami operacyjnymi w celu rozwiązywania wszelkich problemów i zapewnienia terminowej realizacji zleceń.
- Analiza i rozwój klientów: Zbieranie informacji zwrotnych od klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych i maksymalizacja potencjału współpracy.
- Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej w branży logistycznej/transportowej.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji z klientami.
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
- Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość języka angielskiego (B2) i polskiego (C1-C2) – warunek konieczny.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
- Biuro w centrum Białegostoku.
Podobne oferty:
07.09.2024
Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
Firma: WBS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów Podlaski
Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla...
07.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...
07.09.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz...