Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Białystok

Jako Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta w naszej firmie transportowej będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie wysokiego poziomu obsługi naszych klientów oraz wsparcie działań operacyjnych.

Obowiązki:
  • Komunikacja z klientami i rozwój relacji: Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami w celu zrozumienia ich potrzeb i oczekiwań. Praca nad zwiększeniem wolumenów przewozów poprzez budowanie długotrwałych relacji.
  • Przyjmowanie i zarządzanie zleceniami: Przyjmowanie zleceń od klientów, planowanie i koordynowanie transportów, współpraca z różnymi działami firmy w celu zapewnienia sprawnej realizacji zleceń.
  • Przygotowanie dokumentacji: Sporządzanie i weryfikacja dokumentów transportowych, zapewnienie ich kompletności i poprawności.
  • Nadzór nad transportami: Monitorowanie przebiegu transportów, bieżąca współpraca z klientami, kierowcami i działami operacyjnymi w celu rozwiązywania wszelkich problemów i zapewnienia terminowej realizacji zleceń.
  • Analiza i rozwój klientów: Zbieranie informacji zwrotnych od klientów, identyfikacja nowych możliwości biznesowych i maksymalizacja potencjału współpracy.
Wymagania:
  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, najlepiej w branży logistycznej/transportowej.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność budowania relacji z klientami.
  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office.
  • Dokładność, odpowiedzialność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Znajomość języka angielskiego (B2) i polskiego (C1-C2) – warunek konieczny.
Warunki:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
  • Biuro w centrum Białegostoku.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Podobne oferty:

07.09.2024

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Firma: WBS Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów Podlaski

Miejsce pracy: Sokołów Podlaski Opis stanowiska pracy / zadania: Zbieranie danych dot. zamówień klientów i przekazywanie ich do odpowiednich działów firmy. Monitorowanie i obsługa zamówień klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Przygotowywanie zestawień, prezentacji i dokumentów dla...

Więcej informacji

07.09.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Miejsce pracy: Praca 100% zdalna (z terenu Polski) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez kontakt mailowy, chat i połączenia telefoniczne; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

07.09.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Nowy Styl

Lokalizacja: podkarpackie / Jasło

Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nich swobodnie komunikować posiadasz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia