Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SK/09/24
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientami na rynkach zagranicznych: Belux, Afryka, Ameryka Północna, Bliski Wschód
  • przygotowywanie ofert sprzedażowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
  • wyjaśnianie reklamacji
Nasze wymagania:
  • znasz język angielski i potrafisz się w nim swobodnie komunikować (B2/C1)
  • znasz język francuski w stopniu komunikatywnym (B1)
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane:
  • prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej oraz kursu języka obcego, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Podobne oferty:

22.11.2024

Customer service specialist in the automotive industry with English

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Stay updated on product offerings, services, policies,...

Więcej informacji

22.11.2024

Konsultant do mailowej, czatowej i telefonicznej obsługi klienta z językiem: czeskim, węgierskim, słowackim

Firma: Contact Center Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B

Miejsce pracy: Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii oraz odpowiadanie na chatowe oraz mailowe zapytania...

Więcej informacji

22.11.2024

Kontroler Danych Osobowych z j. niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Do twoich zadań należeć będzie: Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami; Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów; Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia