- kontaktuj się z Klientami- korespondencja, obsługa reklamacji, umów,
- wraz z przełożonym doskonal obszar obsługi klienta,
- wspieraj inne działy firmy w tematach obsługi klienta,
- samodzielnie zajmuj się bieżącą obsługą umów członkowskich.
- z doświadczeniem w obsłudze klienta (min. 1 rok),
- znającą pakiet MS Office,
- znającą język angielski (wymagany min. B2),
- z umiejętnością szybkie pisania na klawiaturze,
- samodzielną i z dobrą organizację pracy własnej.
- stabilną pracę w oparciu o umowę o pracę,
- stałe godz. pracy (8:00 - 16:00 od poniedziałku do piątku)
- wsparcie zespołu,
- możliwości rozwoju w firmie – nasi Kierownicy często zaczynali na podobnym stanowisku,
- przyjazne i komfortowe miejsce pracy – poczuj się jak w najlepszej drużynie!
- dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej Medicover,
- możliwość podniesienia swoich kwalifikacji – dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń,
- darmowe członkostwo w sieci naszych klubów.
Podobne oferty:
26.12.2024
Customer Service Specialist with Dutch and English
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner;...
26.12.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Miejsce pracy: Lublin, praca hybrydowa Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych klientów zmagających się z cukrzycą. Choroba ta utrudnia życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze. Do twoich zadań należeć będzie : Telefoniczna oraz...
26.12.2024
UK Client Service Delivery Administrator
Firma: Aon
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
What the day will look like Administering mailboxes, Document Management System, and responding to queries from stakeholders, and members of the plan withing agreed time. Managing, updating websites and mobile apps & ensuring they work accurately. Supervising and controlling DC-related financial processes. Upon identification,...