Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: OK/02/25
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych
  • przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych
  • przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji
Nasze wymagania: 
  • znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie komunikować
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office
  • jesteś osobą otwartą i komunikatywną
Mile widziane: 
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość zagadnień dotyczących zamówień publicznych na rynku polskim
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Podobne oferty:

03.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra

Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży Min. średnie...

Więcej informacji

03.03.2025

Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy? Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba....

Więcej informacji

03.03.2025

Customer Service Professional with Polish

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów

Location: Warsaw Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone) Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management Following company policies and procedures, ensuring quality What do we expect from you? Language: Proficiency in Polish (C2/native) and...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia