Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

JESTEŚMY DRUŻYNĄ POLPHARMYOdważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.
Szukamy osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Starogard Gdański

Zadania:

  • Praca zespołowa w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta
  • Analiza danych i przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klienta w oparciu o PowerBI, Oracle OAC
  • Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami oraz budowanie wizerunku firmy
  • Regularne analizowanie i optymalizowanie procesów logistycznych, aby zapewnić terminowe dostawy zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym
  • Udoskonalanie procesu obsługi klienta i wizerunku firmy poprzez inicjowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających w programie KAIZEN
  • Obsługa zamówień w systemie ORACLE EBS,
  • Tworzenie otwartego środowiska współpracy z innymi działami
  • Szukanie nieszablonowych rozwiązań w codziennych wyzwaniach w oparciu o swoje doświadczenie
  • Zastępowanie Szefa/Szefowej Zespołu podczas jego nieobecności
Oferujemy:
  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Szkolenia i rozwój kompetencji zawodowych
  • Paczki świąteczne dla dzieci
  • Jeden dodatkowy dzień wolny
  • Program emerytalny
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe  o kierunku logistycznym, ekonomicznym lub pokrewnym
  • Doświadczenie w pracy z narzędziami MS Office (Power BI mile widziany)
  • Znajomość systemu Oracle EBS i Środowiska Raportowania Oracle OAC
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta
  • Umiejętność jasnego i skutecznego przekazywania informacji
  • Umiejętność analitycznego i twórczego rozwiazywania problemów przy dobrej organizacji pracy własnej
  • Otwartość na naukę i ciągłe doskonalenie swoich kompetencji
  • Mile widziane kompetencje managerskie
Jak wygląda proces rekrutacji?
  • Wysłanie CV
  • Krótka rozmowa telefoniczna
  • Spotkanie
  • Decyzja o zatrudnieniu
Pozostańmy w kontakcie
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
www.instagram.com/team_polpharma
www.linkedin/company/polpharma

Podobne oferty:

18.03.2025

Customer Support Specialist

Firma: LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Responsibilities: Developing and verifying specifications and requirements for contracts with current and potential clients Developing and verifying framework service contracts Ongoing updating and verification of existing agreements and documents Issuing and substantively controlling invoices related to the provision of...

Więcej informacji

18.03.2025

Pracownik Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych) Obsługa telefoniczna i mailowa połączeń przychodzących Budowanie trwałych relacji z Klientami i dbanie o ich satysfakcję Udział w szkoleniach i codziennym rozwoju Otwartości na naukę i odpowiedzialności Umiejętności pracy pod presją czasu oraz...

Więcej informacji

18.03.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów

Dlaczego widzisz to ogłoszenie? Ponieważ stale rośniemy i rozwijamy naszą firmę. Obecnie mamy na pokładzie 190 pracowników, ale chcemy zatrudnić jeszcze więcej osób, aby sprostać naszym ambitnym planom! Kim jest Nasz Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta? To osoba, która: Chce rozwijać...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia