Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów, ul. Karczunkowska 42
O firmie:

Arthrex jest prywatną firmą, założoną w 1981 roku. Jesteśmy producentem wyrobów medycznych o globalnym zasięgu oraz liderem innowacji i edukacji medycznej w dziedzinie ortopedii.

Przedsiębiorstwo Arthrex Polska powstało w 2012 r. i od tego czasu nieustannie umacnia swoją pozycję jednego z najważniejszych producentów sprzętu medycznego na rynku polskim.

Nasz ciągły rozwój jest konsekwencją znakomitej oferty produktowej, jakości i obsługi. Misją firmy jest pomagać chirurgom w skuteczniejszym leczeniu pacjentów, dlatego też Arthrex, będąc pionierem w dziedzinie artroskopii, opracował ponad 18 000 innowacyjnych wyrobów i zabiegów chirurgicznych, których celem jest ograniczenie do minimum inwazyjności zabiegów ortopedycznych na całym świecie.
Twój zakres obowiązków:
  • Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska;
  • Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień, reklamacji i innych kwestii związanych z działalnością firmy;
  • Rozwiązywanie problemów – pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem czy logistycznych;
  • Ewidencja zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich procesowanie i rozliczanie;
  • Archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej;
  • Zawieranie umów z klientami na wypożyczenia bądź wstawienia do placówek sprzętu/narzędzi/implantów;
  • Weryfikacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów;
  • Współpraca z innymi działami – komunikacja z działem sprzedaży, logistyki, zamówień publicznych, ofert oraz inwentaryzacji, celu zapewnienia płynnej obsługi klienta;
  • Zarządzanie dokumentacją – przygotowywanie raportów, protokołów zdawczo-odbiorczych;
  • Zarządzanie systemem CRM – aktualizacja danych klientów;
  • Przestrzeganie warunków współpracy we wszystkich obszarach;
  • Codzienna realizacja oraz opieka nad systemem M.A.R.S;
  • Wdrażanie/zakładanie nowych kont w nowym systemie raportowania przez klientów;
  • Udzielanie pomocy technicznej klientom w systemie M.A.R.S.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie;
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Znajomość programów: SAP, CRM
  • Umiejętność pracy pod presją czasu;
  • Doświadczenie w pracy z klientem;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność;
  • Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się z klientem;
  • Umiejętność rozwiązywania konfliktów;
  • Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Praca w systemie hybrydowym;
  • Bonus kwartalny;
  • Karta lunch pass;
  • Opieka medyczna;
  • Ubezpieczenie na życie;
  • "Owocowe poniedziałki";
  • Nagroda jubileuszowa.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

29.04.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Synevo Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Rumia, ul. Dąbrowskiego 27

Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu...

Więcej informacji

29.04.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

29.04.2025

Specjalista obsługi klienta

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia