- Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska;
- Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) – odpowiadanie na pytania klientów dotyczące produktów, usług, zamówień, reklamacji i innych kwestii związanych z działalnością firmy;
- Rozwiązywanie problemów – pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem czy logistycznych;
- Ewidencja zgłoszeń reklamacyjnych oraz ich procesowanie i rozliczanie;
- Archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej;
- Zawieranie umów z klientami na wypożyczenia bądź wstawienia do placówek sprzętu/narzędzi/implantów;
- Weryfikacja klientów komisowych pod względem podpisanych umów;
- Współpraca z innymi działami – komunikacja z działem sprzedaży, logistyki, zamówień publicznych, ofert oraz inwentaryzacji, celu zapewnienia płynnej obsługi klienta;
- Zarządzanie dokumentacją – przygotowywanie raportów, protokołów zdawczo-odbiorczych;
- Zarządzanie systemem CRM – aktualizacja danych klientów;
- Przestrzeganie warunków współpracy we wszystkich obszarach;
- Codzienna realizacja oraz opieka nad systemem M.A.R.S;
- Wdrażanie/zakładanie nowych kont w nowym systemie raportowania przez klientów;
- Udzielanie pomocy technicznej klientom w systemie M.A.R.S.
- Wykształcenie min. średnie;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- Znajomość programów: SAP, CRM
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Doświadczenie w pracy z klientem;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Świetna organizacja pracy, wielozadaniowość, skrupulatność;
- Umiejętność jasnego i skutecznego komunikowania się z klientem;
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów;
- Doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem.
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Praca w systemie hybrydowym;
- Bonus kwartalny;
- Karta lunch pass;
- Opieka medyczna;
- Ubezpieczenie na życie;
- "Owocowe poniedziałki";
- Nagroda jubileuszowa.
Podobne oferty:
29.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Synevo Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Rumia, ul. Dąbrowskiego 27
Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu...
29.04.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
29.04.2025
Specjalista obsługi klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie. Pracujesz w zespole - współpraca to klucz do...