Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.
Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.
Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.
Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!
#ŁączymyEnergię
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
- Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
- Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
- Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
- Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista
- Wysoka kultura języka polskiego
- Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
- Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy
- Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole.
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
- Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy
- Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy
- Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2
- Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)
Podobne oferty:
02.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Piaseczno
JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...
02.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: dolnośląskie / Bielany Wrocławskie
Zadania: Obsługa posprzedażowa klientów B2B Przyjmowanie i zarządzanie zamówieniami składanymi przez klientów (Niemcy, Austria, Szwajcaria) Współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy w celu zapewnienia realizacji zamówień Przygotowywanie raportów Wymagania: Bardzo dobra znajomość jęz. niemieckiego i jęz....
02.06.2025
Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Firma: Vetlab Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...