Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 

Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Rośniemy w siłę tak szybko, że w drugim roku działalności zajęliśmy 3 miejsce pod względem zainstalowanej mocy w mikroinstalacjach.

Wytyczamy kierunki polskiej transformacji energetycznej. Budujemy najlepszą ofertę komplementarnych usług i zielonych technologii, wspierających na co dzień polskie rodziny i przedsiębiorstwa.

Do naszych inwestycji oprócz rozwoju obszaru fotowoltaiki, należy pozyskiwanie energii z farm wiatrowych na morzu i lądzie, transformacja wodorowa, rozwój kogeneracji gazowej oraz e-mobility.

Chcesz poznać nasze wartości? To pasja, odpowiedzialność, leadership, samodoskonalenie, ambicja oraz jakość. Jeśli kierujesz się podobnymi, połączmy siły, żeby razem zmieniać polski rynek energetyczny!

#ŁączymyEnergię

 

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta 
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Szturmowa 2
Twój zakres obowiązków
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta (połączenia przychodzące)
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych i profesjonalnych relacji z Klientem
Nasze wymagania
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są chęć do nauki i zaangażowanie :)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność prowadzenia rozmów i budowania pozytywnych relacji z klientami
  • Komunikatywność, wysoka kultura osobista
  • Wysoka kultura języka polskiego
Mile widziane
  • Pierwsze oświadczenia w telefonicznej obsłudze Klienta
To oferujemy
  • Stabilne warunki zatrudnienia - podstawa oraz jasny i motywujący system premiowy 
  • Pracę w profesjonalnym i wspierającym zespole. 
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych 
  • Kompleksowe wdrożenie i szkolenia - nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy 
  • Jasną ścieżkę kariery zawodowej i rozwoju w strukturach firmy 
  • Nowoczesne i dobrze zlokalizowane biuro: Warszawa - Mokotów, Szturmowa 2
  • Urozmaicimy Twój Czas Wolny spędzony na sportowo (karta Multisport)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

01.05.2025

Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne

Firma: Vetlab Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Krakowska 110

Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania! Dlaczego warto do nas dołączyć? Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając...

Więcej informacji

01.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla klientów Zarządzanie i koordynacja procesu zamawiania we współpracy z zespołem ds. realizacji zamówień Przygotowywanie profesjonalnych wycen i obsługa zamówień Rozwiązywanie skarg klientów oraz współpraca z działem księgowości przy problemach z kredytem i...

Więcej informacji

01.05.2025

Customer Service Professional with German

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK (hybrid mode - 2 days/week from the office) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia