Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Legionowo
Zakres obowiązków:
  • Obsługa zamówień od klientów krajowych i zagranicznych w oparciu o analizę danych (m.in. dostępność towaru, lokalizacja, możliwości transportowe, reklamacje)
  • Stały kontakt z klientem w sprawie realizacji zamówienia (m.in. zlecenia sprzedaży, dowody dostaw, faktury, faktury korygujące)
  • Koordynacja przebiegu dostawy do klienta
  • Wyjaśnianie nieprawidłowości i dbanie o porządek w dokumentacji
  • Wprowadzanie faktur do systemu SAP
  • Współpraca z Działem Logistyki i Działem Sprzedaży.
Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym z logistyką, dystrybucją, dokumentacją magazynowa, spedycją, obsługą zamówień
  • Gotowość do pracy w godzinach 8:00-16:00
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (także klienci zagraniczni)
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność łączenia faktów w procesach logistycznych
  • Otwartość, komunikatywność i samodzielność w realizacji powierzonych zadań.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, bony świąteczne, spotkania integracyjne),
  • Parking dla pracowników
  • Samodzielną i pełną wyzwań pracę
  • Przyjazną atmosferę oraz komfortowe warunki pracy
  • W pełni wyposażoną kuchnię oraz dostęp do automatów vending-owych z obiadami, przekąskami i napojami
  • Świeże pieczywo do porannej kawy i herbaty

Przesłanie do NOWEL Sp. z o.o. danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w art. 22 (1) Kodeksu pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez NOWEL Sp. z o.o. w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

Podobne oferty:

06.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG

Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...

Więcej informacji

06.05.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Firma: Centrum Nauki i Biznesu ŻAK Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Nowy Targ

JEŚLI DO NAS DOŁĄCZYSZ BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAĆ: Prowadzeniem rekrutacji słuchaczy do szkół, w tym prowadzeniem telefonicznych akcji wychodzących. Realizowaniem planów sprzedażowych. Obsługiwaniem słuchaczy zgodnie ze standardami firmy. Prowadzeniem dokumentacji sekretariatu szkoły. APLIKUJ, JEŚLI POSIADASZ:...

Więcej informacji

06.05.2025

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Firma: Foundever

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia