Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz do krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
- Udzielanie wsparcia technicznego agencjom sprzedaży, biurom i klientom, rozwiązywanie bieżących problemów.
- Obsługa zapytań mailowych, telefonicznych i online, zgodnie z wysokimi standardami jakości.
- Prezentowanie oferty i usług, w tym wyjaśnianie zasad promocji, rezerwacji i niezbędnej dokumentacji.
- Kalkulacja zmian w rezerwacjach dla klientów oraz partnerów biznesowych.
- Zarządzanie programem lojalnościowym – weryfikacja i wsparcie techniczne dla użytkowników.
- Aktualizowanie wiedzy na temat ofert i produktów.
- Raportowanie działań oraz przekazywanie informacji zwrotnej przełożonemu.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, najlepiej telefonicznej lub w branży turystycznej.
- Umiejętność budowania relacji z klientem oraz pracy zespołowej.
- Rozwinięte zdolności analityczne i zarządzania czasem.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej, również w wybrane weekendy.
- Podstawowa wiedza geograficzna i znajomość popularnych kierunków wakacyjnych.
- Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych.
- Umowę o pracę i stabilne zatrudnienie.
- Szkolenia produktowe oraz wyjazdowe.
- Elastyczny, zmianowy system pracy.
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach dla Ciebie i Twoich bliskich.
- Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i dofinansowanie do okularów korekcyjnych.
- Karta lunchowa o wartości 450 zł miesięcznie.
- Bezpłatna podróż poślubna oraz dostęp do platformy MyBenefit lub karty Multisport.
- Możliwość rozwoju zawodowego w innych działach.
- Powitalny pakiet na start pracy.
Podobne oferty:
01.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji handlowej, Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso, Zarządzanie reklamacjami, Ochrona mienia firmy, Współpraca z innymi działami...
01.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji handlowej, Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso, Zarządzanie reklamacjami, Ochrona mienia firmy, Współpraca z innymi działami...
01.07.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Firma: Hendi Polska sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Bielsko-Biała
Opis stanowiska: Standardowa obsługa klientów, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa kasy fiskalnej i systemu sprzedaży, Utrzymanie standardów ekspozycji towarów, Wystawianie dokumentacji handlowej, Pakowanie i wysyłka towarów, inkaso, Zarządzanie reklamacjami, Ochrona mienia firmy, Współpraca z innymi działami...