Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
  • Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
  • Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
  • Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
  • Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
  • Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
Oferujemy:
  • Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
  • Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
  • Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
  • Wspierające środowisko zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

07.06.2025

Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Firma: widziszwszystko sp. z.o.o

Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski

Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zapewnienie...

Więcej informacji

07.06.2025

Pracownik biurowy z językiem angielskim

Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35

Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu, Wykorzystywanie...

Więcej informacji

07.06.2025

Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów

Firma: PKO Bank Polski

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89

umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia