- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
- Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
- Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
- Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
- Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
- Wspierające środowisko zespołowe.
Podobne oferty:
12.07.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: posiadasz wykształcenie wyższe dobrze obsługujesz programy pakietu MS Office...
12.07.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
11.07.2025
Pracownik ds. obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie
Lokalizacja: mazowieckie / Słupno
-obsługa klienta, ofertowanie, pozyskiwanie nowych klientów , obsługa systemu handlowegoanaliza sprzedaży, raportowanie Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: