- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media;
- Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych;
- Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń klientów Xiaomi;
- Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich standardów obsługi;
- Wspieranie celów zespołu i przyczynianie się do pozytywnej atmosfery w miejscu pracy.
- Znajomość języka polskiego - poziom C1 i języka angielskiego - poziom B1;
- Podstawowa obsługa komputera (środowisko Windows);
- Umiejętność rozwiązywania problemów i komunikatywność;
- Umiejętność szybkiego uczenia się i zapamiętywania informacji technicznych.
- Szkolenie: 2 tygodnie kompleksowego szkolenia w biurze;
- Hybrydowy model pracy: Pierwsze miesiące w biurze, następnie praca hybrydowa (70% w biurze, 30% zdalnie);
- Stabilność: Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwości rozwoju poprzez coaching i sesje rozwoju umiejętności;
- Wspierające środowisko zespołowe.
Podobne oferty:
07.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: widziszwszystko sp. z.o.o
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Zakres Obowiązków: Telefoniczna komunikacja z obecnymi i potencjalnymi klientami. Realizacja obsługi posprzedażowej. Dostarczanie wsparcia technicznego. Współpraca z działami: sprzedaży, dokumentacji oraz serwisu. Budowanie i zarządzanie bazą danych klientów. Promowanie pozytywnego wizerunku firmy. Zapewnienie...
07.06.2025
Pracownik biurowy z językiem angielskim
Firma: DONE Deliveries sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Andrychów, Stefana Batorego 35
Twój zakres obowiązków Kwestionowanie status quo w relacjach biznesowych z Klientami w celu pozyskania większej liczby zapytań ofertowych, Aktywne zdobywanie nowych klientów poprzez nieszablonowe działania, Rozbudowa bazy klientów, którzy odważą się na rewolucyjne podejście do transportu, Wykorzystywanie...
07.06.2025
Specjalistka / Specjalista ds. obsługi klientów
Firma: PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Chmielna 89
umowa na zastępstwo Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego