Specjalista / Specjalistka ds. organizacji szkoleń

Specjalista / Specjalistka ds. organizacji szkoleń
Miejsce pracy: Warszawa, przy Dworcu Centralnym
Twój zakres obowiązków
  • kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży
  • budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a także identyfikacja potencjalnych klientów i partnerów biznesowych
  • realizacja zadań związanych z planem sprzedażowym, raportowanie wyników i działań sprzedażowych
  • współzarządzanie przydzielonym portfelem szkoleń w zakresie polityki cenowej, analizy rynku i konkurencji, strategii marketingowej i działań promocyjnych
  • planowanie harmonogramu oraz organizacja szkoleń
  • współpraca z zespołem trenerskim i klientami wewnętrznymi
  • prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
Nasze wymagania
  • min. 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
  • doświadczenie w sprzedaży i realizacji usług szkoleniowych
  • umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z klientami
  • wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań
  • dokładność, staranność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków
  • samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętność i chęć pracy w zespole
  • dobra znajomość pakietów do pracy biurowej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2
Mile widziane
  • doświadczenie w sprzedaży i realizacji szkoleń IT
  • znajomość oprogramowania typu CRM
To oferujemy
  • pracę w trybie hybrydowym
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w rmie o płaskiej strukturze i niekorporacyjnym podejściu
  • możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach związanych z edukacją, nowymi technologiami oraz IT
  • wsparcie w zespole
  • umowę B2B full time z płatnymi 26 dniami wolnymi
  • 3-miesięczny okres próbny
  • prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie
  • dostęp do szkoleń, w tym szkoleń w ramach oferty Sages oraz Stacji IT
  • w biurze piłkarzyki, pyszną kawę z polskich palarni, owoce, przekąski oraz inne zaopatrzenie
  • kartę MultiSport lub system kafeteryjny
  • biuro w samym centrum Warszawy (przy Dworcu Centralnym)

Podobne oferty:

06.05.2024

Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży

Firma: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki, k. Warszawy

bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy...

Więcej informacji

06.05.2024

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Lokalizacja: pomorskie / Nowy Tuchom

Zadania Wspieranie osób zarządzających sprzedażą w przygotowywaniu raportów i analiz, Opracowywanie i administrowanie raportami w MS Power BI, Opracowywanie i administrowanie raportami w CRM, Administrowanie konkursami sprzedażowymi (konkursy grupowe i lokalne), Wsparcie w przygotowywaniu ofert przetargowych,...

Więcej informacji

05.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży

Firma: Bank Pocztowy S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Twój zakres obowiązków opracowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie prezentacji wynikowych współpraca z menedżerami i doradcami oraz ich aktywne wspieranie w realizacji planów sprzedażowych, a także wsparcie merytoryczne udział w projektach realizowanych w Banku wspieranie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia