- kompleksowe prowadzenie procesu sprzedaży i organizacji szkoleń specjalistycznych IT dla klientów firmy z sektora prywatnego oraz publicznego: od pozyskania klienta do zakończenia sprzedaży
- budowanie trwałych relacji i dbanie o pozytywne doświadczenia klientów a także identyfikacja potencjalnych klientów i partnerów biznesowych
- realizacja zadań związanych z planem sprzedażowym, raportowanie wyników i działań sprzedażowych
- współzarządzanie przydzielonym portfelem szkoleń w zakresie polityki cenowej, analizy rynku i konkurencji, strategii marketingowej i działań promocyjnych
- planowanie harmonogramu oraz organizacja szkoleń
- współpraca z zespołem trenerskim i klientami wewnętrznymi
- prowadzenie dokumentacji szkoleniowej
- min. 3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
- doświadczenie w sprzedaży i realizacji usług szkoleniowych
- umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji biznesowych z klientami
- wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność priorytetyzowania zadań
- dokładność, staranność i skrupulatność w wykonywaniu swoich obowiązków
- samodzielność i inicjatywa w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność i chęć pracy w zespole
- dobra znajomość pakietów do pracy biurowej
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2
- doświadczenie w sprzedaży i realizacji szkoleń IT
- znajomość oprogramowania typu CRM
- pracę w trybie hybrydowym
- pracę w przyjaznej atmosferze, w firmie o płaskiej strukturze i niekorporacyjnym podejściu
- możliwość rozwoju osobistego, w tym uczestnictwo w ciekawych projektach związanych z edukacją, nowymi technologiami oraz IT
- wsparcie w zespole
- umowę B2B full time z płatnymi 26 dniami wolnymi
- 3-miesięczny okres próbny
- prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie
- dostęp do szkoleń, w tym szkoleń w ramach oferty Sages oraz Stacji IT
- w biurze piłkarzyki, pyszną kawę z polskich palarni, owoce, przekąski oraz inne zaopatrzenie
- kartę MultiSport lub system kafeteryjny
- biuro w samym centrum Warszawy (przy Dworcu Centralnym)
Podobne oferty:
06.05.2024
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Firma: Transgourmet Polska Sp. z o.o. / Selgros Cash&Carry
Lokalizacja: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki, k. Warszawy
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Do Twoich zadań będą należeć m.in.: obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Poszukujemy...
06.05.2024
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Elis Textile Service Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Nowy Tuchom
Zadania Wspieranie osób zarządzających sprzedażą w przygotowywaniu raportów i analiz, Opracowywanie i administrowanie raportami w MS Power BI, Opracowywanie i administrowanie raportami w CRM, Administrowanie konkursami sprzedażowymi (konkursy grupowe i lokalne), Wsparcie w przygotowywaniu ofert przetargowych,...
05.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Sprzedaży
Firma: Bank Pocztowy S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków opracowywanie analiz i raportów w zakresie wyników sprzedażowych oraz przygotowywanie prezentacji wynikowych współpraca z menedżerami i doradcami oraz ich aktywne wspieranie w realizacji planów sprzedażowych, a także wsparcie merytoryczne udział w projektach realizowanych w Banku wspieranie...