Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10242539, z dnia 2025-09-18

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Będziesz odpowiedzialny za kompleksowe rozpatrywanie reklamacji oraz uwag od klientów.
  • Do Twoich zadań należeć będzie koordynacja procesu reklamacyjnego i dbanie o terminowość odpowiedzi.
  • Będziesz prowadzić korespondencję mailową i rozmowy telefoniczne z klientami.
  • Twoja praca obejmie również wypełnianie i archiwizację dokumentacji oraz identyfikowanie obszarów do usprawnienia.
  • Będziesz współpracować z innymi działami w firmie.

Wymagania

  • Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta, w tym w kontakcie telefonicznym i mailowym.
  • Masz doświadczenie w rozpatrywaniu skarg i reklamacji.
  • Bardzo dobrze znasz język polski i angielski w mowie i piśmie.
  • Potrafisz radzić sobie z wymagającym klientem i pracować pod presją czasu.
  • Jesteś osobą dokładną, skrupulatną, odpowiedzialną i proaktywną.
  • Mile widziane jest doświadczenie w branży medycznej oraz umiejętność szybkiego pisania.

Oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy na zastępstwo, z możliwością pracy w trybie hybrydowym.
  • Dostęp do platformy szkoleniowej, umożliwiającej rozwój zawodowy.
  • Atrakcyjne benefity pozapłacowe, w tym prywatna opieka medyczna i dostęp do pakietu sportowego.
  • Możliwość polecania znajomych do pracy za dodatkowe bonusy.
  • Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
  • Dostęp do platformy benefitowej, z której możesz wybrać korzyści dopasowane do swoich potrzeb.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

13.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

13.10.2025

Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: łódzkie / Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

12.10.2025

Pracownik Administracyjny w Dziale Serwisu

Firma: DAMBAT Jastrzębski S.K.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)

Zadania Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji Prowadzenie i uzupełnianie dokumentacji serwisowej Rejestracja i wydawanie urządzeń po serwisie Przygotowywanie urządzeń do wysyłki i przekazywanie na magazyn Tworzenie dokumentacji zdjęciowej urządzeń reklamowanych Wymagania Podstawowa wiedza z...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia