- obsługa reklamacji klienta
- przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
- zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
- ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
- współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
- posiadasz wykształcenie wyższe
- znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem - potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
- sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty:
18.09.2024
Młodszy specjalista ds. reklamacji
Firma: Action S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Zamienie (pow. piaseczyński, gm. Lesznowola)
OPIS STANOWISKA: Przyjmowanie i obsługa przesyłek kurierskich, w tym sprawdzanie zgodności dokumentów. Kontrola jakościowa i ilościowa przyjmowanego towaru, zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi. Spisywanie protokołów szkód z przewoźnikami. Rejestracja zgłoszeń w systemach operacyjnych. Współpraca z...
16.09.2024
Młodszy specjalista ds. logistyki reklamacji
Firma: Grupa Inter Cars
Lokalizacja: mazowieckie / Swobodnia
Zadania obowiązujące na tym stanowisku to: Przyjmowanie i wysyłanie paczek reklamacyjnych kierowanych do Działu Reklamacji oraz ich obsługa magazynowa Koordynowanie procesu zgłaszania reklamacji dostawcy Rozpatrywanie pod względem formalnym zgłoszonych reklamacji kierowanych do Działu Reklamacji Bezpośrednia...
12.09.2024
Card Dispute Specialist - Finnish speaking
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the...