- obsługa reklamacji klienta
- przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
- zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
- ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
- współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
- posiadasz wykształcenie wyższe
- znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem - potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
- sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
- posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
- potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
- profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
- nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
- rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach
- benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
www.NowyStyl.com
Podobne oferty:
17.01.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria
Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11
Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym Wymagania wobec kandydatów: Wykształcenie co najmniej średnie , wyższe techniczne będzie...
17.01.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: podkarpackie / Stalowa Wola
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
26.12.2024
Junior Card Dispute Specialist - German speaking
Firma: MAJOREL POLSKA
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the...