Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Numer referencyjny: SR/12/24/
Rekrutacja do Nowy Styl Sp. z o.o.
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa reklamacji klienta
  • przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji
  • zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym
  • ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej
  • ​współpraca z pracownikami innych działów firmy Nowy Styl w zakresie zagadnień jakości i reklamacji
Nasze wymagania:
  • posiadasz wykształcenie wyższe
  • znasz j. angielski w stopniu komunikatywnym,
    natomiast znajomość j. niemieckiego lub j. francuskiego będzie dużym atutem
  • potrafisz pracować w zespole oraz posiadasz duże zdolności interpersonalne
  • sprawnie posługujesz się programami Excel i Word
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
  • potrafisz dobrze organizować swój czas pracy oraz pracować pod presją czasu
Oferujemy:
  • profesjonalny proces onboardingu, umożliwiający poznanie firmy, kultury organizacyjnej oraz naszego portfolio
  • nowoczesne biuro, stworzone w oparciu o potrzeby pracowników i wyposażone w nasze najlepsze produkty
  • rozwój kompetencji zawodowych poprzez udział w projektach i szkoleniach 
  • benefity takie jak: dopłata do karty sportowej, organizacja i dofinansowanie od 50 do 90% kosztów kolonii oraz prezenty mikołajkowe dla dzieci pracowników, świadczenia socjalne, możliwość skorzystania z ubezpieczeń grupowych wraz z prywatną opieką medyczną na preferencyjnych warunkach
Benefity:
Osoby zainteresowane ofertą pracy prosimy o aplikowanie za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Firma stosuje zasady polityki równych szans i niedyskryminacji.

Zapraszamy na naszą stronę internetową

www.NowyStyl.com

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dostępna w formularzu aplikacyjnym.


Podobne oferty:

17.01.2025

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: Bergerat Monnoueyr Sp. z o.o. – Oddział Eneria

Lokalizacja: mazowieckie / Izabelin-Dziekanówek, Modlińska 11

Zakres obowiązków: Opracowanie i wysyłanie zgłoszeń reklamacyjnych do CAT w języku angielskim Współpraca z oddziałami firmy w zakresie udzielania gwarancji – weryfikacja zleceń pod kątem technicznym i merytorycznym Wymagania wobec kandydatów: Wykształcenie co najmniej średnie , wyższe techniczne będzie...

Więcej informacji

17.01.2025

Specjalista ds. Reklamacji

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: podkarpackie / Stalowa Wola

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...

Więcej informacji

26.12.2024

Junior Card Dispute Specialist - German speaking

Firma: MAJOREL POLSKA

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

About us and our team Does working at one of Europe’s largest fin-tech companies sound interesting to you? Are you keen to join a rapidly growing team, in an international environment where you’ll get tons of opportunities to develop yourself, and collaborate with colleagues from all over Europe? If so, you are in the...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia