- Kompleksowe zarządzanie sprzedażą i obsługą klienta na platformach marketplace.
- Aktywne kreowanie strategii promocyjnych, w tym analiza kalendarzy platform.
- Optymalizacja kart produktowych pod kątem jakości, treści i widoczności (SEO).
- Monitorowanie działań konkurencji i wdrażanie dynamicznych zmian w ofertach.
- Koordynowanie zamówień w celu zapewnienia ich terminowej realizacji.
- Przygotowywanie raportów z kampanii sprzedażowych oraz rekomendacji dalszych działań.
- Wspieranie rozwoju kanału e-commerce i poszukiwanie nowych możliwości ekspozycji.
- Dbałość o wizerunek marki online we współpracy z działem marketingu.
- Co najmniej roczne doświadczenie w obszarze e-commerce.
- Bardzo dobra znajomość mechanizmów sprzedażowych Allegro, Amazon i innych marketplace’ów.
- Potwierdzone doświadczenie w obsłudze klienta w kanale online.
- Umiejętność pracy z danymi, w tym tworzenia i analizy raportów.
- Praktyczna znajomość obsługi systemu Baselinker.
- Wiedza na temat podstaw pozycjonowania (SEO/SEM) ofert.
- Komunikatywność i nastawienie na efektywne rozwiązywanie problemów.
- Dodatkowy atut: Znajomość Excela, podstawy Comarch ERP XL, doświadczenie z elektroniką/AGD.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji.
- Pakiet socjalny (dopłata do opieki medycznej i karty Multisport).
- Możliwość korzystania z hotelu firmowego.
- Zniżka pracownicza na produkty.
Podobne oferty:
07.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Rozwoju Sprzedaży Online
Firma: AURA HERBALS sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, ul. Lęborska 3b
Twoje Kluczowe Zadania Pełna odpowiedzialność za wyniki kanału e-commerce (budżet, KPI, raportowanie, strategia). Planowanie, wdrażanie i analiza efektywności kampanii sprzedażowych na platformach e-commerce (w tym współpraca z zespołem PPC). Inicjowanie i prowadzenie kreatywnych kampanii i premier produktowych...
27.11.2025
Specjalista ds. sprzedaży i marketingu B2B
Firma: Candellux Lighting Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Wołomin
Twoje zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów B2B z segmentu premium Rozwój sprzedaży produktów i przygotowanie ofert Tworzenie i realizacja kampanii marketingowych Analiza rynku i działań konkurencji Wsparcie social media i przygotowanie materiałów promocyjnych Współpraca z zespołem projektowym przy realizacji...