- Sprzedaż
- Doradztwo
- Obsługa Klienta
- Technologia
- Internet
- Światłowód
- Smartfony
- Gadżety
- eSIM
- Akcesoria
- Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów.
- Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania.
- Zainteresowanie nowinkami technologicznymi.
- Chęć współpracy w zespole.
- Sprzedaż usług Orange Polska.
- Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach.
- Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu.
- Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe.
- Programy rozwojowe.
- Rekrutacje wewnętrzne.
- Abonament
- Internet
- Akcesoria
- Pakiety
- Telewizja
- Oferta na kartę
- Usługi dodatkowe
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia),
- proces wdrożenia – zdobędziesz umiejętności dzięki szkoleniom i wsparciu zespołu.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- konkursy sprzedażowe,
- szkolenia produktowe oraz sprzedażowe,
- programy rozwojowe,
- inicjatywy dobroczynne,
- platforma do nauki języków obcych,
- bonus finansowy za polecenie znajomych do pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- praca zgodnie z grafikiem,
- wewnętrzny rynek pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- nowoczesny salon sprzedaży.
W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.
Podobne oferty:
18.05.2024
Konsultant ds. mailowego i telefonicznego wsparcia klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Al. Jerozolimskie 142B
(popołudnia i weekendy) Jeśli lubisz kontakt z ludźmi, szukasz pracy stabilnej, ale nie pozbawionej wyzwań – zapraszamy Cię do naszego zespołu! Główne zadania realizowane na stanowisku: profesjonalny kontakt z Klientem - obsługa infolinii w zakresie połączeń od klientów znanego supermarketu budowanie i...
18.05.2024
Młodszy Konsultant / Konsultantka w Contact Center
Firma: T-Mobile Polska S.A.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10
Opis stanowiska: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko...
17.05.2024
Konsultant Call Center
Firma: Auto Fus Group sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Opis stanowiska: kontakt telefoniczny z Klientem, prowadzenie badań satysfakcji Klienta, budowanie pozytywnych relacji z Klientami, wspieranie pozostałych kanałów sprzedaży w relacjach z Klientem, praca w systemie CRM. Wymagania zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań, umiejętność pracy w zespole, dobra...