- Obsługa klienta w branży telekomunikacyjnej - klienci indywidualni, posiadacze telefonów i abonamentów. Połączenia przychodzące
- Aktywna sprzedaż usług klienta
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Wprowadzanie danych do systemu
- Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- Otwartość w relacjach z klientami, również w aspekcie aktywnej sprzedaży
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez e-mail/ telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
- Umowę B2B ze stawką godzinową 45zł brutto/ godzina oraz nieograniczonymi prowizjami od sprzedaży
- Praca w godzinach otwarcia helpdesku: od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00), elastyczny czas pracy
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca 100% zdalna
- Atrakcyjne benefity
Podobne oferty:
23.12.2025
Specjalista ds. Szkoleń i Coachingu
Firma: Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska: koordynacja i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz merytorycznych dla konsultantów prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie wyników zespołu odsłuchiwanie i ocena rozmów telefonicznych pod kątem jakości i sprzedaży tworzenie, aktualizacja i wdrażanie materiałów szkoleniowych i...
23.12.2025
Trener Call Center / Coach call center
Firma: MAOBI Group
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zakres obowiązków: koordynowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla nowych konsultantów, prowadzenie szkoleń merytorycznych i obsługowych na podstawie zidentyfikowanych potrzeb szkoleniowych, prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych i monitorowanie efektywności pracy, monitoring...
22.12.2025
Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Obsługa klientów indywidualnych w branży telekomunikacyjnej przy połączeniach przychodzących Aktywna sprzedaż usług i dopasowywanie ofert do potrzeb klientów Wprowadzanie danych i aktualizacja informacji w systemach firmowych Utrzymywanie kontaktu z klientami przez telefon i e-mail Biegła znajomość języka...