Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

Dołącz do naszego zespołu w Foundever!


Szukasz pracy w dynamicznym środowisku, które pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i zdobywać cenne doświadczenie w branży utsourcingu i konsultingu? Jesteśmy wiodącą firmą, zatrudniającą ponad 1500 wspaniałych pracowników w całej Polsce (Warszawa, Gdańsk, Lublin i praca zdalna), a teraz szukamy Ciebie, abyś dołączył do naszego zespołu! Rolą specjalisty ds. obsługi klienta jest telefoniczna i mailowa pomoc techniczna dla użytkowników sprzętu komputerowego wiodącego producenta w branży technologicznej.

Specjalista / Specjalistka ds. technicznej obsługi klienta

Lokalizacja: Warszawa (w@h po szkoleniu!)

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta?

  • Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od poniedziałku do piątku, z wolnymi weekendami!
  • Wygodne warunki pracy: Po odbyciu szkolenia istnieje możliwość pracy w trybie zdalnym!
  • Kariera w zasięgu ręki: Regularne szkolenia, mentoring i awans – 92% menedżerów zaczynało jako konsultanci!
  • Świetna atmosfera: Przyjazny zespół, firmowe wydarzenia i imprezy integracyjne. Poczuj się częścią naszej społeczności.

Twoje codzienne zadania:

  • Wsparcie techniczne: Udzielanie wsparcia technicznego oraz rozwiązywanie problemów z komputerami i ich komponentami
  • Analiza i diagnoza: Diagnozowanie usterek sprzętowych i programowych oraz przedstawianie skutecznych rozwiązań dla klientów
  • Obsługa klienta: Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, odpowiadanie na ich zapytania oraz zapewnianie wysokiej jakości obsługi technicznej
  • Wykonywanie codziennych zadań: Praca w sposób efektywny i terminowy
  • Osiąganie celów jakościowych: Realizacja celów dotyczących połączeń i satysfakcji klienta
  • Przestrzeganie polityki i procedur firmy
Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Język: Biegła znajomość języka polskiego i dobra znajomość języka angielskiego (B2)
  • Doświadczenie: Mile widziane doświadczenie w  obsłudze klienta
  • Technologia: Umiejętności rozwiązywania problemów technicznych oraz znajomość sprzętu komputerowego i jego komponentów
  • Osobowość: Bycie zmotywowanym, entuzjastycznym i chętnym do pracy

Dodatkowe atuty:

  • Umiejętność analitycznego myślenia  i rozwiązywania problemów
  • Niezależność i umiejętność pracy z minimalnym nadzorem
  • Zwracanie uwagi na szczegóły

Co oferujemy:

  • Premie dla pracowników za osiąganie wyników KPI, wynoszące do 5% wynagrodzenia
  • Pakiet benefitów: (współfinansowanie okularów i wakacji, program poleceń pracowniczych, vouchery na różne okazje takie jak Boże Narodzenie i Dzień Dziecka)
  • Prywatne ubezpieczenie Medicover dla pracowników
  • Karta Multisport oraz wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy styl życia
  • Rozwój zawodowy poprzez szkolenia i współpracę między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym
  • Dostęp do profesjonalnej pomocy psychologicznej, warsztatów radzenia sobie ze stresem i materiałów edukacyjnych. Dbaj o swoje zdrowie psychiczne z naszą pomocą!

Warunki pracy:

  • Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów, którzy nie ukończyli 26 lat)
  • Praca w naszym nowoczesnym biurze na warszawskim Mokotowie (z możliwością pracy w trybie zdalnym po okresie szkolenia i nestingu)
  • Czas pracy: Pełny etat, 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku
  • Godziny pracy: Zmiany 8-godzinne w godzinach 8:00-17:00

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.

Podobne oferty:

22.11.2024

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce z językiem niemieckim

Firma: Conrad Electronic Sp. z o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Kraków, Prądnik Czerwony

Twój zakres obowiązków: Obsługa telefoniczna i mailowa niemieckojęzycznych klientów biznesowych i indywidualnych Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniami Przygotowywanie ofert cenowych na zapytanie ze strony klienta Kontrola poprawności zamówień Utrzymywanie pozytywnych relacji Współpraca z...

Więcej informacji

22.11.2024

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce

Firma: Balneo

Lokalizacja: mazowieckie / Sokołów (pow. pruszkowski, gm. Michałowice), k/Pruszkowa

Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych oraz dropshipping poprzez telefon i e-mail, z dbałością o wysoką jakość i satysfakcję klienta. Doradztwo w zakresie wyboru produktów do wyposażenia łazienki – pomagaj klientom tworzyć ich wymarzone wnętrza! Zarządzanie zamówieniami i dokumentacją w systemie...

Więcej informacji

22.11.2024

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w nowym Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie . Twoją rolą będzie:​ bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług i pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia