Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim

Ogłoszenie numer: 10318559, z dnia 2025-10-01

Klient portalu Praca.pl

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną.
  • Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych.
  • Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych.
  • Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań.

Wymagania

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+).
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
  • Wysoka kultura osobista, empatia, odporność na stres.
  • Sprawność w obsłudze komputera i narzędzi biurowych, szybkie pisanie na klawiaturze.
  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w biurze.

Oferujemy

  • Atrakcyjny pakiet finansowy, w tym premia startowa.
  • Wsparcie w relokacji i rozpoczęciu pracy.
  • Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
  • Dostęp do szkoleń online wspierających rozwój zawodowy.
  • Jasna ścieżka kariery i możliwość awansu.
  • Przyjazna kultura pracy i wydarzenia integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

02.10.2025

Technical Product Advisor with Polish

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

02.10.2025

Customer Service Professional with Georgian

Firma: Foundever

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...

Więcej informacji

02.10.2025

Technical Product Advisor with Italian

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia