Ogłoszenie numer: 10318559, z dnia 2025-10-01
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta Backoffice z j. niemieckim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Samodzielna obsługa zapytań klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną.
- Rozwiązywanie problemów klientów z wykorzystaniem systemów i danych operacyjnych.
- Obsługa zwrotów i skarg, w tym w zakresie przepisów o ochronie danych.
- Wspieranie procesów Backoffice dla zapewnienia sprawnej realizacji działań.
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i bardzo dobra znajomość języka angielskiego (B2+).
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.
- Wysoka kultura osobista, empatia, odporność na stres.
- Sprawność w obsłudze komputera i narzędzi biurowych, szybkie pisanie na klawiaturze.
- Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w biurze.
Oferujemy
- Atrakcyjny pakiet finansowy, w tym premia startowa.
- Wsparcie w relokacji i rozpoczęciu pracy.
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe.
- Dostęp do szkoleń online wspierających rozwój zawodowy.
- Jasna ścieżka kariery i możliwość awansu.
- Przyjazna kultura pracy i wydarzenia integracyjne.
Podobne oferty:
02.10.2025
Technical Product Advisor with Polish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...
02.10.2025
Customer Service Professional with Georgian
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Georgian...
02.10.2025
Technical Product Advisor with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Handle customer inquiries: e-mails and phone calls Support individual (B2C) and business customers (B2B) Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device Communicate in a friendly,...