- bieżący kontakt z placówkami partnerskimi,
- procesowanie umów, aneksów i zmian kontraktowych,
- monitorowanie kosztów współpracy i przygotowywanie analiz,
- wsparcie placówek w rozwiązywaniu zgłoszeń i problemów,
- obsługa reklamacji i refundacji,
- koordynacja sklepiku firmowego (oferta, dostawy, rozliczenia),
- przygotowywanie raportów i aktualizacja dokumentacji,
- inicjowanie zamian optymalizujących obsługiwane procesy,
- śledzenie zmian i trendów w branży stomatologicznej oraz rekomendowanie usprawnień w działaniach firmy.
- rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków, dbałość o szczegóły,
- bardzo dobre umiejętności interpersonalne, umiejętność budowania relacji,
- bardzo dobra organizacja pracy, inicjatywa w podejmowanych działaniach, zaangażowanie, kreatywność,
- samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań,
- dobra znajomość MS Excel,
- otwartość na współpracę i umiejętność dostosowania się do zmieniających się sytuacji.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w systemie hybrydowym (2 dni w tygodniu praca w biurze),
- wsparcie w zdobywaniu nowej wiedzy oraz możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach stacjonarnych, on-line oraz programach rozwojowych,
- prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dostęp do platformy Medicover Benefits (m.in. bilety do kina, teatru, karnety sportowe),
- zniżki na usługi i produkty oferowane przez spółki Medicover,
- grupowe ubezpieczenie NNW,
- angażujące akcje w ramach kampanii well-beingowej „Zdrowie przez cały rok”,
- możliwość zaangażowania się w wolontariat pracowniczy Fundacji Medicover.
Podobne oferty:
24.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, Plac Andersa 5
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym portfelu, obsługa systemów...
24.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Klientów Korporacyjnych w Dziale Wsparcia Sprzedaży
Firma: Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Łódź, al. Piłsudskiego 3
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: ścisła współpraca z handlowcem (współodpowiedzialność za wspólny portfel klientów), bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi - mailowo i telefonicznie, bieżąca obsługa administracyjna klientów w przydzielonym portfelu, obsługa systemów...
24.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Korporacyjnego
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18
Zadania: kompleksowa obsługa Klientów korporacyjnych i nadzorowanie realizacji usług, finalizowanie rozliczeń Klientów i Kontrahentów, współpraca z podwykonawcami w zakresie bieżącego nadzoru nad zleceniami, obsługa dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych związanych z obsługą Klientów, udział w projektach i...