Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz do krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
- Prowadzenie korespondencji mailowej z agencjami sprzedaży w zakresie obsługi bieżących i nowych zapytań,
- Dokonywanie kalkulacji oraz aktualizacji istniejących i nowych rezerwacji, w tym udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania związane z wprowadzanymi zmianami,
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej i terminowej obsługi zapytań oraz realizacji usług,
- Prowadzenie dokumentacji wykonanych działań oraz przygotowywanie raportów w razie potrzeby,
- Bieżące przekazywanie informacji zwrotnych przełożonemu w zakresie realizowanych zadań i napotkanych wyzwań.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w obsłudze telefonicznej / mailowej lub/i w branży turystycznej,
- Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
- Rozwinięte umiejętności analityczne oraz dbałość o szczegóły,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1),
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),
- Wykształcenie min. średnie,
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office.
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
- Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Bezpłatna podróż poślubna,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Kartę lunchową - 450 zł/msc,
- Platformę MyBenefit lub kartę Multisport,
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
- Welcome Pack ;)
Podobne oferty:
09.10.2025
Pracownik ds. wsparcia klienta Backoffice z jezykiem niemieckim i angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Samodzielna obsługa zapytań klientów niemieckojęzycznych, głównie drogą mailową, z niewielkim udziałem kontaktu telefonicznego. Skuteczne rozwiązywanie złożonych problemów zgłaszanych przez klientów, bazując na analizie danych i dedykowanych narzędziach. Kompleksowe przetwarzanie zwrotów ręcznych oraz...
08.10.2025
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
06.10.2025
Presales Specialist with German and English
Firma: TTEC
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
What You’ll Be Doing Are you results-focused and love to help others? Do you have a passion to maximize sales opportunities? You’ll service, enhance, and build relationships with current and future customers. Focused on achieving revenue quotas, you’ll identify and qualify prospects, overcome objections, and address...