Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego OTI Holding, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa OTI zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz do krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
- Świadczenie wsparcia technicznego dla agencji sprzedaży, biur własnych, klientów oraz pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.
- Kompleksowa obsługa mailowa, telefoniczna, online agencji sprzedaży, biur własnych oraz klientów zgodnie ze standardami obowiązującymi w firmie.
- Prezentacja oferty i usług CTP agencjom sprzedaży, wyjaśnianie zagadnień związanych z obowiązującymi promocjami, niezbędnymi dokumentami, ofertami i rezerwacją klienta.
- Kalkulacja zmian w rezerwacjach dla agentów i biur własnych.
- Obsługa programu lojalnościowego- weryfikacja nadawania kart stałego klienta oraz wsparcie techniczne przy problemach z uzyskaniem numeru karty.
- Stałe uaktualnianie wiedzy o ofercie i produktach firmy.
- Przekazywanie przełożonemu informacji zwrotnej w zakresie codziennej pracy, oraz raportowanie podejmowanych działań.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w telefonicznej lub w branży turystycznej,
- Umiejętność nawiązywania kontaktów z Klientem,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- Rozwinięte umiejętności analityczne, a także zarządzania czasem pracy,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej (także wybrane weekendy),
- Podstawowa wiedza geograficzna i popularnych kierunkach wakacyjnych,
- Gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych do popularnych destynacji turystycznych.
- Umowę o pracę,
- Szkolenia produktowe i wyjazdowe,
- Zmianowy system pracy,
- Pobyt w naszych hotelach w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich,
- Prywatna opieka medyczna,
- Dobrowolne ubezpieczenie Warta,
- Karta lunchowa - 450 zł/msc,
- Bezpłatna podróż poślubna,
- Platforma MyBenefit lub karta Multisport,
- Dofinansowanie do okularów korekcyjnych,
- Możliwość rozwoju również w ramach innych Działów,
- Welcome Pack ;)
Podobne oferty:
30.06.2025
Specjalista / Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i marketingu
Firma: TBS Consulting
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Białołęka/Targówek
Zakres obowiązków: Stałe monitorowanie bazy aktywnych i pasywnych klientów firmy, w celu gromadzenia danych analityczno-marketingowych (Praca z systemem Salesforce). Prowadzenie analizy rynku w zakresie wspierania działań sprzedażowo-marketingowych. Monitorowanie i raportowanie efektywności działań sprzedażowych i...
29.06.2025
Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia sprzedaży
Firma: Lava Group S.C
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, obok stacji METRO STOKŁOSY
Przygotowywanie ofert i zamówień Wprowadzanie danych do systemu Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Współpraca z innymi działami Znajomość pakietu Office Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
29.06.2025
Pracownik Działu Wsparcia Sprzedaży
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Ożarów Mazowiecki, k. Warszawy
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie badań rynkowych. Nasze...