poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
- Rozpatrywanie wystąpień klientów zgodnie z wewnętrznymi procedurami PKP S.A.,
- Monitoring standardów i poziomu dostosowania obiektów do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się,
- Zarządzanie kanałami bezpośredniego kontaktu klientem w zakresie oferowanych usług pasażerskich,
- Obsługę skrzynki kontaktowej PKP S.A.
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie zawodowe 3 lata,
- Znajomość pakietu Office,
- Mile widziana wiedza z zakresu sektora kolejowego.
- Pracę na lata - 61% pracowników jest z nami na pokładzie powyżej 5 lat,
- Stabilizację - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Produkty firmowe - ulgi na przejazdy kolejowe po okresie próbnym dla Ciebie i Twojej rodziny oraz wolny dzień z okazji Święta Kolejarza,
- Szkolenia - możliwość uczestnictwa w szkoleniach z zakresu specyfiki pracy oraz umiejętności miękkich, możliwość dofinansowania do kursów językowych i studiów,
- Rozwój - udział w licznych projektach w strukturach PKP S.A. mających realny wpływ na rozwój Grupy PKP - jednego z największych polskich pracodawców zatrudniającego ponad 75 tys. Pracowników,
- Atmosferę - praca w zgranych zespołach zorientowanych na cel,
- Benefity pozapłacowe - dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych, wypoczynku i wydarzeń kulturalnych.
Podobne oferty:
03.03.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń oraz reklamacji Aktualizacja danych, wystawianie faktur i archiwizacja dokumentów Wsparcie klientów w zakresie usług i płatności Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi Wspieranie realizacji zleceń technicznych i procesu sprzedaży Min. średnie...
03.03.2025
Pracownik obsługi klienta ds. ekspresów do kawy / Fachman od kafe
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy? Niemiecki (C1), bo z klientami trza się dogadać jak trzeba....
03.03.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem B2B, w ramach prowadzonych projektów handlowych przygotowywanie i analiza ofert sprzedażowych przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji Nasze wymagania: znasz język angielski - potrafisz się w nim swobodnie...