Ogłoszenie numer: 10547996, z dnia 2025-12-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista / Specjalistka wsparcia klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon, e-mail i chat, zapewniająca wysoką jakość kontaktu
Wsparcie techniczne oraz pomoc w korzystaniu z usług firmy
Rozwiązywanie zgłoszeń i reklamacji z zachowaniem wysokiej satysfakcji klienta
Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych jako punkt pierwszego kontaktu
Wymagania
- Znajomość języka szwedzkiego na poziomie C1 i języka angielskiego na poziomie B2
- Zdolność do pracy zespołowej i pozytywne nastawienie do wyzwań
- Silna orientacja na potrzeby klienta
- Umiejętności administracyjne i techniczne niezbędne w codziennej pracy
Oferujemy
- Miesięczne wynagrodzenie 10.000 PLN brutto
- Wsparcie przy relokacji do Warszawy: bilety lotnicze i 4 tygodnie zakwaterowania
- Równe traktowanie i szanse dla wszystkich pracowników
- Pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta MyBenefit
- Możliwość zdobycia nowych kompetencji dzięki szkoleniom
- Praca w międzynarodowym zespole z możliwością szybkiego rozwoju kariery
Podobne oferty:
22.12.2025
Młodszy specjalista ds. systemów radiowych w pionie wsparcia k/m
Firma: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - PRZEMYSŁOWY INSTYTUT AUTOMATYKI I POMIARÓW PIAP
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
- projektowanie, uruchamianie, pomiary i analiza parametrów układów w.cz. generatory, wzmacniacze, filtry, mieszacze, przesuwniki fazy, układy dopasowania impedancji, anteny, układy nadawczo-odbiorcze z wykorzystaniem MMIC), - tworzenie dokumentacji technicznej - schematy ideowe, topologie PCB zgodnie z określonymi...
21.12.2025
Mitarbeiter/in für Kundenbetreuung und Personaleinsatzplanung
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI – kein Vermittler, keine „24-Stunden-Betreuung “) Worum...
21.12.2025
Customer Advisor with Swedish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Provide assistance to customers, ensuring they never miss out on any service experience. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering satisfaction and trust....