Zakres czynności; Sprzedaż produktów zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami. Rozpoznawanie i określanie potrzeb klientów oraz doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań. Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami. Udzielanie klientom rzetelnych informacji na temat asortymentu. Danie o wizerunek firmy poprzez wysokie standardy obsługi klientaWymagania; Umiejętności budowania pozytywnych relacji. Doświadczenia w sprzedaży internetowej. Wiedzy z zakresu procesów sprzedaży internetowej. Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole. Samodzielność i dobre zarządzanie czasem. Kreatywne myślenie. Otwarty umysł i elokwencja.Pracodawca oferuje; pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, umowa o pracę na pełny etat, szkolenie wdrożeniowe na stanowisku pracy, pakiet medyczny i możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, kartę sportową na preferencyjnych warunkach, dobrą organizację pracy, perspektywiczny i rozwojowy system wynagrodzeń, pracę w godz. 7-15, 8-16.Pracodawca prosi o aplikowanie na stanowisko poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie internetowej:https://formastersa.traffit.com/public/form/a/23?
Kielce
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Podobne oferty:
12.03.2025
Pracownik sklepu internetowego
Firma: Delta Controls Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Opis stanowiska: obsługa zamówień sklepu internetowego prowadzenie korespondencji mailowej i rozmowy telefoniczne z klientami przygotowanie towarów do wysyłki Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe znajomość języka angielskiego umiejętność obsługi komputera i programów MS Office (Word, Excel) Od kandydatów...
11.03.2025
Specjalista sprzedaży internetowej
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Lokalizacja: małopolskie / Bochnia
Organizowanie pracy sklepu internetowego, obsługa platformy sprzedażowej Allegro. Przygotowanie i edytowanie ofert sprzedażowych. Obsługa zapytań klientów. Obsługa ewentualnych reklamacji posprzedażowych. Utrzymanie kontaktów z klientami. Sporządzanie opisów sprzedawanych towarów. Tworzenie opisów i specyfikacji...
11.03.2025
Specjalista do spraw sprzedaży internetowej - staż
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
1. Obsługa programu Baselinker2. Inegracja aukcji Allegro z dostępnymi kanałami sprzedażowymi typu: Erli, Amazon, Arena, Kaufland, itp. Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Uprawnienia: OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania inne: pozytywne podejście do pracy