Ogłoszenie numer: 9858076, z dnia 2025-05-20
Klient portalu Praca.pl
Specjalista Techniczny ds. Oceny Szkód
Miejsce pracy: Zabrze
Opis stanowiska
- Ocenianie i rozliczanie szkód majątkowych.
- Sprawdzanie i weryfikacja kosztorysów oraz faktur.
- Negocjowanie ugód z poszkodowanymi.
- Przestrzeganie procedur związanych z likwidacją szkód i obsługą klienta.
Wymagania
- Podstawowa wiedza z zakresu technologii budowlanych.
- Znajomość zasad kosztorysowania i firmowych systemów eksperckich (np. Sekoprix, Norma) będzie plusem.
- Wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe techniczne.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność obsługi klienta, dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, skrupulatność.
Oferujemy
- Elastyczną pracę w modelu hybrydowym.
- Umowę o pracę oraz atrakcyjny system wynagrodzeń.
- Pakiet medyczny, znaczące zniżki na ubezpieczenia.
- Bogaty pakiet benefitów (karta sportowa, vouchery, ubezpieczenie grupowe).
- Dostęp do szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego.
- Specjalne programy dla pracowników w tym opcje wolontariatu i sportu.
Podobne oferty:
16.06.2025
Mobilny Ekspert Komunikacyjny
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: pomorskie / Kwidzyn
Wykonywanie oględzin uszkodzonych pojazdów wraz ze sporządzeniem opisu szkody i dokumentacji fotograficznej Ustalanie wielkości szkody w oraz wyliczenie jej wartości Podejmowanie działań zmierzających do optymalizacji kosztów likwidacji szkody Przestrzeganie standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód...
16.06.2025
Specjalista ds. Technicznej Obsługi Szkód
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Ustalenie wysokości i rozliczenie szkody w pojeździe Weryfikacja kosztorysów i faktur Uzgodnienie kosztów i negocjacje z warsztatami naprawczymi Realizacja procesu technicznej obsługi szkód zgodnie z obowiązującymi regulacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi Znajomość standardów i procedur w zakresie likwidacji szkód...
28.05.2025
Specjalista ds. Odszkodowań
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Gromadzenie dokumentów potrzebnych do zarządzania roszczeniami. Korespondencja z klientami oraz partnerami, np. warsztatami samochodowymi. Analiza przyczyn wyrządzonych szkód i negocjowanie ugód. Decydowanie o wypłacie odszkodowań. Weryfikacja poprawności danych w systemach informatycznych. Znajomość prawa...