Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta

Imar Service Group (nr rej. agencji zatrudnienia: 114) - od 1997 roku specjalizujemy się w usługach pracy tymczasowej, rekrutacji stałej, outsourcingu oraz payrollu. W naszej codziennej pracy stawiamy na otwartą komunikację, profesjonalną obsługę Klientów i Kandydatów oraz doradzanie najlepszych rozwiązań dopasowanych do potrzeb naszych kontrahentów.

Dla naszego Klienta, szukamy osób, które wiedzą, jak rozmawiać z klientem i nie boją się działać sprzedażowo.

Jeśli już pracowałeś/aś w sprzedaży i szukasz miejsca, gdzie Twoje umiejętności naprawdę się liczą lub chcesz się nauczyć sprzedawać – zapraszamy!

 
Specjalista Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków, aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto
Opis stanowiska
  • udzielanie informacji dotyczących płatności, usług oraz urządzeń,
  • rozwiązywanie zgłoszeń technicznych użytkowników,
  • pomoc przy konfiguracji telefonów i smartfonów,
  • proponowanie korzystnych rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta.
Wymagania
  • doświadczenie w obsłudze klienta mile widziane, ale liczy się także chęć nauki,
  • komunikatywność i pozytywne podejście do rozmów telefonicznych,
  • umiejętność korzystania z komputera podczas rozmowy z klientem,
  • dyspozycyjność do pracy rotacyjnej w różnych godzinach dnia.
Oferujemy
  • umowę o pracę od pierwszego dnia szkolenia,
  • stabilne wynagrodzenie podstawowe + premię miesięczną i kwartalną,
  • komfortowe warunki pracy – służbowy laptop, strefa relaksu, konkursy i inicjatywy firmowe,
  • szkolenia produktowe i techniczne,
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz pracy zdalnej po wdrożeniu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

04.12.2025

Konsultant Call Centre Działu Business Development

Firma: EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Ołtarzew, ul. Poznańska 339

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należą między innymi: Obsługa zgłoszeń telefonicznych Klientów Obsługa zgłoszeń Klientów w mediach społecznych, na stronach internetowych itp. Rejestracja i kontrola przebiegu prac związanych z obsługą zgłoszenia Klienta Współpraca z działami...

Więcej informacji

04.12.2025

Customer Service Advisor z językiem niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta. Udzielanie informacji o produktach,...

Więcej informacji

03.12.2025

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

Firma: Carework Plus Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Gliwice

Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami. Zapewnianie wysokiej jakości usług...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia