Specjalista Wsparcia Klienta (język francuski i angielski)

Specjalista Wsparcia Klienta (język francuski i angielski)
Kraków
Kluczowe Obowiązki
  • Komunikacja z klientami (reklamodawcami) oraz wewnętrznymi zespołami (telefon, e-mail, chat).
  • Implementacja i weryfikacja produktów webowych u klienta (często poza standardowym schematem).
  • Udzielanie wsparcia, wskazówek oraz szkolenie klientów z użytkowania produktów.
  • Skuteczne prowadzenie spraw w toku, zapewniając realizację wymagań biznesowych.
  • Dostarczanie wysokiej jakości usług, przewyższających oczekiwania klientów.
Wymagania
  • Biegła znajomość j. francuskiego i j. angielskiego (min. poziom C1).
  • Zdolność szybkiego uczenia się oprogramowania Customer Service i nowych procesów.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów (Troubleshooting).
  • Doświadczenie w pracy w środowisku B2B.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne, obsługa klienta i budowanie relacji.
  • Mile widziane: doświadczenie w reklamie online/produktach reklamowych.
  • Atut techniczny: podstawowa umiejętność "czytania" języków programowania web (np. HTML) lub znajomość CMS (np. WordPress, Shopify) na poziomie UI.
Oferujemy
  • Rozbudowany pakiet benefitów: Karta MultiSport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologia), ubezpieczenie na życie, Kafeteria.
  • Nowoczesne biuro: Strefy do gier i wellness, w pełni wyposażona kuchnia.
  • Środowisko międzynarodowe i otwarte na innowacje.
  • Możliwości rozwoju zawodowego, jasna ścieżka kariery, szkolenia (w tym językowe).

About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Podobne oferty:

10.12.2025

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez kierownictwo i klienta....

Więcej informacji

10.12.2025

Doradca klienta z językiem niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: śląskie / Katowice

kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych klientów w systemie i dbanie o ich poprawność, współpraca z innymi działami w celu...

Więcej informacji

09.12.2025

Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk

Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia