- Komunikacja z klientami (reklamodawcami) oraz wewnętrznymi zespołami (telefon, e-mail, chat).
- Implementacja i weryfikacja produktów webowych u klienta (często poza standardowym schematem).
- Udzielanie wsparcia, wskazówek oraz szkolenie klientów z użytkowania produktów.
- Skuteczne prowadzenie spraw w toku, zapewniając realizację wymagań biznesowych.
- Dostarczanie wysokiej jakości usług, przewyższających oczekiwania klientów.
- Biegła znajomość j. francuskiego i j. angielskiego (min. poziom C1).
- Zdolność szybkiego uczenia się oprogramowania Customer Service i nowych procesów.
- Umiejętności rozwiązywania problemów (Troubleshooting).
- Doświadczenie w pracy w środowisku B2B.
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, obsługa klienta i budowanie relacji.
- Mile widziane: doświadczenie w reklamie online/produktach reklamowych.
- Atut techniczny: podstawowa umiejętność "czytania" języków programowania web (np. HTML) lub znajomość CMS (np. WordPress, Shopify) na poziomie UI.
- Rozbudowany pakiet benefitów: Karta MultiSport, opieka medyczna LuxMed (w tym stomatologia), ubezpieczenie na życie, Kafeteria.
- Nowoczesne biuro: Strefy do gier i wellness, w pełni wyposażona kuchnia.
- Środowisko międzynarodowe i otwarte na innowacje.
- Możliwości rozwoju zawodowego, jasna ścieżka kariery, szkolenia (w tym językowe).
About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Podobne oferty:
10.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z Językiem Chorwackim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Świadczenie najwyższego poziomu obsługi klienta za pośrednictwem czatu, poczty elektronicznej oraz połączeń telefonicznych. Udzielanie wsparcia pacjentom korzystającym ze specjalistycznego sprzętu medycznego. Odbieranie połączeń przychodzących oraz realizowanie celów wyznaczonych przez kierownictwo i klienta....
10.12.2025
Doradca klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych klientów w systemie i dbanie o ich poprawność, współpraca z innymi działami w celu...
09.12.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – niemiecki
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami z rynku niemieckiego. Pomoc w sprawach związanych z podróżami i rezerwacjami. Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta i satysfakcji z kontaktu. Współpraca z zespołem i udział w usprawnianiu procesów obsługi. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) i dobra...