- Odpowiadanie na pytania dotyczące kart kredytowych, self-service i aplikacji mobilnych/webowych
- Wsparcie klienta w authentykacji: aktywacja karty, blokady, zamówienia, zarządzanie limitami kart, aktualizacji danych kontaktowych
- Obsługa bankowości online i telefonicznej, rejestracja reklamacji i inicjowanie zwrotów
- Biegłość w języku niemieckim (poziom C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
- Silna zdolność do oceniania potrzeb klienta i dostosowania rozwiązań
- Wysoka elastyczność i adaptacyjność
- Skupienie na kliencie, umiejętność pozostania spokojnym i empatycznym
- Mile widziana orientacja sprzedażowa
- Dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy
- Szereg programów szkoleniowych i adaptacyjnych
- Możliwości rozwoju zawodowego
- Elastyczny harmonogram pracy z dodatkowym wynagrodzeniem za nocne zmiany
- Praca zdalna
- Kultura pracy promująca różnorodność i zaangażowanie
- Programy dbające o dobrostan, wydarzenia zespołowe i działania na rzecz zaangażowania pracowników
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista ds. komunikacji z klientem w języku polskim i ukraińskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Zakres obowiązków : obsługa połączeń wychodzących nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu Wymagania : biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na poziomie min. B2...
09.05.2025
Customer technical support specialist with Portuguese
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Providing customer support for the purchase of electric cars or after-sales support (inbound calls) Establishing and maintaining customer relations Ongoing reporting in the systems Knowledge of Portuguese (C1) and English (B2) Availability to work in the office in Lublin (Czechów district) Skills in operating Windows and MS...
09.05.2025
Customer Advisor with Finnish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...