- Obsługa zapytań klientów poprzez email, skoncentrowana na rynku holenderskim.
- Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu narzędzi wewnętrznych i przeglądanie wcześniejszych interakcji.
- Przetwarzanie zwrotów i skarg związanych z RODO.
- Zachowanie profesjonalizmu i empatii w każdej interakcji z klientem.
- Efektywna praca z wieloma systemami przy zachowaniu dokładności.
- Biegła znajomość języka holenderskiego (C1) i angielskiego (C1).
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
- Analityczne myślenie i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Cierpliwość, empatia oraz odporność emocjonalna.
- Szybkość pisania 150+ znaków na minutę i dobra obsługa komputera.
- Dyspozycyjność do pracy stacjonarnej na pełen etat.
- Umowę o pracę.
- Wynagrodzenie: 10 800 PLN brutto miesięcznie.
- Pakiet szkoleń oraz perspektywy rozwoju.
- Pakiet świadczeń: opieka zdrowotna, programy dofinansowań, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, owoce i dni pizzy.
- Program referencyjny z bonusem za polecenie kolegi.
Podobne oferty:
30.06.2025
Backoffice Kundensupport Spezialist mit Deutschkenntnissen
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Ihre Aufgaben: Bieten Sie außergewöhnlichen Back-office Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt, mit minimalem Anrufvolumen! Untersuchen und lösen Sie Kundenprobleme, indem Sie frühere Interaktionen überprüfen und interne Tools nutzen. Bearbeite Rückerstattungen und die GDPR-bezogene Beschwerden mit Sorgfalt...
30.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
30.06.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...