- Wsparcie klienta: zapewnienie pomocy przed i po sprzedaży.
- Rozwiązywanie problemów technicznych: efektywne i szybkie usuwanie usterek technicznych.
- Doradztwo produktowe: pomoc klientom w wyborze produktów, ofertach specjalnych oraz konsultacjach ekspertów.
- Obsługa zapytań: zarządzanie połączeniami przychodzącymi i zapytaniami poprzez różne kanały komunikacyjne.
- Dokumentacja danych: organizacja i aktualizacja danych oraz dokumentacji.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1).
- Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
- Zaawansowane umiejętności komputerowe, w szczególności MS Office.
- Umiejętności komunikacyjne i organizacyjne.
- Orientacja na klienta: przyjazne i otwarte podejście.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, sales support, e-commerce lub wsparciu technicznym.
- Nowoczesne biuro w centrum Katowic.
- Pakiet prywatnej opieki zdrowotnej, system benefitów, ubezpieczenie na życie, imprezy integracyjne.
- Bonus za polecenie nowego pracownika.
- Wielokulturowe, globalne środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju zawodowego i inwestycje w rozwój pracowników.
Podobne oferty:
21.06.2025
Тревел консультант с знанием русского языка
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Общаться с клиентами — по телефону, в чате и по электронной почте. Вы будете помогать им на каждом этапе — будь то планирование поездки или решение неожиданной ситуации; Создавать...
21.06.2025
Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem hiszpańskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa pasażerów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat. Informacyjne wsparcie klientów i zarządzanie rezerwacjami. Rozwiązywanie problemów związanych z podróżami oraz reklamacjami. Biegłość w języku hiszpańskim (C1) i angielskim (B2). Gotowość do pracy stacjonarnej. Kompetencje komunikacyjne i...
21.06.2025
Konsultant ds. Wsparcia Klienta (niemiecki)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Codzienne wsparcie klientów poprzez telefon, czat oraz formularze webowe. Rozwiązywanie spraw gwarancyjnych i koordynacja napraw. Zapewnianie wsparcia technicznego i obsługi klienta na każdym etapie, od realizacji zamówień po zwroty. Dbanie o wysokie zadowolenie klientów w każdej interakcji. Biegła znajomość języka...