Specjalista wsparcia klienta z językiem szwedzkim

Ogłoszenie numer: 9966937, z dnia 2025-06-22

Klient portalu Praca.pl

Specjalista wsparcia klienta z językiem szwedzkim

Miejsce pracy: Szczecin

 

Opis stanowiska

  • Odpowiadanie na zapytania klientów mailowo.
  • Zarządzanie reklamacjami i zwrotami.
  • Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi przy użyciu systemów wielozadaniowych.

Wymagania

  • Znajomość języka szwedzkiego i angielskiego na poziomie C1.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Szybkość pisania.
  • Pełna dyspozycyjność.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.
  • Szkolenia i rozwój kompetencji.
  • Pakiety benefitów zdrowotnych i sportowych.
  • Możliwości rozwoju kariery.
  • Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

10.07.2025

Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin

Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych narzędzi i przeglądanie historii interakcji. Obsługa zwrotów i skarg związanych z GDPR, zapewnienie dokładności i precyzji....

Więcej informacji

10.07.2025

Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...

Więcej informacji

09.07.2025

Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim

Firma: Concentrix

Lokalizacja: opolskie / Opole

Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie, pracujesz w zespole - współpraca...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia