Ogłoszenie numer: 9966937, z dnia 2025-06-22
Klient portalu Praca.pl
Specjalista wsparcia klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Szczecin
Opis stanowiska
- Odpowiadanie na zapytania klientów mailowo.
- Zarządzanie reklamacjami i zwrotami.
- Utrzymywanie wysokiej jakości obsługi przy użyciu systemów wielozadaniowych.
Wymagania
- Znajomość języka szwedzkiego i angielskiego na poziomie C1.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Szybkość pisania.
- Pełna dyspozycyjność.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Szkolenia i rozwój kompetencji.
- Pakiety benefitów zdrowotnych i sportowych.
- Możliwości rozwoju kariery.
- Nowoczesne biuro w centrum miasta.
Podobne oferty:
10.07.2025
Technik Wsparcia Back Office z Językiem Niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Zarządzanie wsparciem Back-office dla klientów niemieckojęzycznych, głównie mailowo z minimalną ilością rozmów. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów, korzystanie z wewnętrznych narzędzi i przeglądanie historii interakcji. Obsługa zwrotów i skarg związanych z GDPR, zapewnienie dokładności i precyzji....
10.07.2025
Customer Support Specialist - Banking Services (German & English)
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries and dispute submissions; ordering replacement cards,...
09.07.2025
Specjalista obsługi klienta z j.niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: opolskie / Opole
Co robisz? zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem, dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie, pracujesz w zespole - współpraca...