Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych przy ulicy Podwale 25 na I piętrze Galerii Nowy Rynek (dostępna winda)
- Pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością na terenie Galerii (w lokalu nie ma osobnych toalet dla pracowników).
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie.
- Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka).
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych.
- Godziny pracy 9-17 od poniedziałku do piątku.
- Projekt „Dolnośląskie Centrum Kultury Polskiej” (nr FAMI.02.01-IZ.00-0025/24) realizowany w ramach Polskiego Programu Funduszu Azylu Migracji i Integracji 2021-2027 będzie realizowany do dnia 30 czerwca 2029 r.
- Warunkiem do zatrudnienia po wygranym naborze jest przedstawienie aktualnego(wydanego nie wcześniej niż po otrzymaniu informacji o wyniku naboru) zaświadczenia o niekaralności z Krajowego rejestru Karnego potwierdzającego nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Zakres zadań
- udziela informacji, dotyczących wymagań niezbędnych przy legalizacji pobytu i pracy na terytorium RP,
- analizuje wnioski pod kątem uzupełnienia braków formalnych
- pomaga Klientowi w skompletowaniu i wypełnieniu wniosku o pobyt za pośrednictwem dostępnych systemów teleinformatycznych
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze profesjonalnej obsługi klienta
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego lub rosyjskiego lub francuskiego lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym,
- znajomość ustawy o cudzoziemcach wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość ustawy o ochronie danych osobowych wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z aktami wykonawczymi
- znajomość KPA
- umiejętność profesjonalnej obsługi klienta - poziom przeciętny
- komunikatywność - poziom przeciętny
- umiejętność organizacji pracy - poziom przeciętny
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty:
30.10.2025
Młodszy Agent Obsługi Pasażerskiej
Firma: PPU „CZA-TA” NICIAK sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki, Port Lotniczy Warszawa Modlin
Kompleksowa obsługa pasażera w terminalu lotniska. Przeprowadzanie odprawy biletowo-bagażowej (check-in). Sprawdzanie dokumentacji podróżującego. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi WELCOME. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację. Znajomość języka polskiego. Umiejętność...
30.10.2025
Happiness Support Agent z j. niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Pomaganie klientom w codziennych sprawach: odzyskiwanie hasła do konta, blokowanie i odblokowywanie kart płatniczych, wyjaśnienie pytań o przelewy, wspieranie klientów w obsłudze produktów bankowych, kierowanie klientów do odpowiednich działów, gdy sprawa wymaga dodatkowej pomocy. Znasz niemiecki na poziomie C1 i...
30.10.2025
Markenbotschafter – Kundenservice mit Deutschkenntnissen (Tourismusbranche)
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Arbeitsort: Gdańsk (stationäre Arbeit) Wir bieten einen Bonus von bis zu 8500 PLN Deine Aufgaben: Telefonische und schriftliche Kundenbetreuung nach höchsten Servicestandards; Erreichen der von den Managern vorgegebenen Kundenzufriedenheitsziele; Engagement und Verständnis für die Anliegen der Kunden, um ihnen...