- Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Gotowość do rozpoczęcia pracy od 17.11.2025
Mile widziane:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Bonus do wynagrodzenia podstawowego - do 500 PLN,
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Rzetelne przygotowanie do pracy,
- Praca w komfortowym biurze,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie),
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych.
Podobne oferty:
27.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta w branży FMCG
Firma: AMIGO-HURT Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach firmy, przetwarzanie zamówień i reklamacji, dbanie o ekspozycję produktów oraz porządek na stanowisku pracy, aktualizowanie...
27.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Just GYM!
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Starołęcka 42
Opis stanowiska: W tej roli będziesz wspierać klubowiczów w rozwiązywaniu problemów związanych głównie przez telefon i e-mail. Praca jest monotonna i wymaga dużej samodzielności oraz odporności na stres. Na co dzień będziesz korzystać z systemów ticketowych, pakietu MS Office i narzędzi do obsługi klienta....
27.10.2025
Specjalista ds. badań satysfakcji klienta
Firma: Concentrix
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
Jakie są Twoje nowe ciekawe zadania? rozmawiasz z klientami (połączenia wychodzące), aby sprawdzić czy zakupione przez niego produkty sprawiają mu radość wprowadzasz swoje notatki do systemu, które są kluczowym źródłem informacji o kliencie informujesz klientów o promocjach i „robisz im dzień” za pomocą...