- Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów - tych planujących pierwszy lot po doświadczonych podróżników
- Udzielanie informacji o połączeniach lotniczych, dostępności miejsc, taryfach, oraz ewentualnych opóźnieniach
- Wspieranie klientów w zakupie biletów - od wyboru miejsca po wybór formy płatności
- Dokładne wprowadzanie danych do systemu - tak, by każda podróż przebiegła bez zakłóceń
- Znajomość języka niemieckiego B2/C1,
- Otwartość w relacjach z klientami,
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Umowę o pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto + bonus
- Praca w systemie zmianowym (8:00 – 20:30)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w komfortowym biurze w Warszawie
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Podobne oferty:
15.06.2025
Konsultant serwisu z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Odbieranie telefonów od klientów z Niemiec i udzielanie im informacji Pomoc w rozwiązywaniu kwestii związanych z naprawami, gwarancjami i drobnymi usterek Aktywne słuchanie, zadawanie pytań i znajdowanie najlepszych rozwiązań Rozpoznawanie potrzeb klienta i dostosowanie odpowiedzi Praca w systemie CRM Bardzo dobra...
15.06.2025
Customer Service Advisor with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing technical support. Your troubleshooting skills will be like the...
15.06.2025
Customer Supporter with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight rescheduling - anything that...