Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Akademia Leona Koźmińskiego
prowadzi rekrutację na stanowisko:
ds. obsługi klienta
Centralny Punkt Obsługi Klienta
- obsługa Recepcji Głównej ALK,
- udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni,
- przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w systemach zgłoszeniowych,
- obsługa centrali telefonicznej (wraz z systemami teleinformatycznymi),
- koordynacja przepływu dokumentów i przesyłek wewnętrznych Uczelni,
- wspieranie prac Działu w czynnościach administracyjnych,
- obsługa systemów teleinformatycznych Uczelni (np. Office 365, Salesforce, Intranet ALK).
- dyspozycyjność do pracy wedle grafiku w wybrane dni tygodnia i wybrane weekendy,
- gotowość do pracy w ramach równoważnego systemu czasu pracy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2, określonym zgodnie z Europejskim Systemem Opisu Kształcenia Językowego,
- wykształcenie min. średnie,
- mile widziane wykształcenie o kierunku związanym z komunikacją lub obsługą klienta,
- min. roczne doświadczenie na adekwatnym stanowisku pracy,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office,
- komunikatywność, kultura osobista i poszanowanie różnic,
- orientacja na klienta, chęć udzielania wsparcia innym.
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- zdobycie doświadczenia w pracy w jednej z najlepszych uczelni biznesowych w Europie,
- praca w dogodnej lokalizacji i w nowocześnie wyposażonym budynku,
- dofinansowanie do studiów i szkoleń realizowanych przez ALK,
- dostęp do zasobów biblioteki uczelnianej,
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i nauki języka angielskiego,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej.
Podobne oferty:
21.11.2024
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: GCC7 Services Ltd
Lokalizacja: / St. Julians
Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej...
21.11.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim i angielskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Mokotów
Praca Stacjonarna (Warszawa, Mokotów) Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta, zatrzymywanie klientów przy usłudze subskrybcyjnej; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Wykorzystanie technik sprzedażowych i oferowanie benefitów. Ta praca jest dla Ciebie...
21.11.2024
Customer Service Specialist
Firma: ERG S.A.
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę terminowej płatności faktur Koordynację działań...