Misja Banku BNP Paribas: Wprowadzamy pozytywną bankowość w życie naszych Klientów, odpowiadając na ich potrzeby finansowe i ułatwiając im realizację celów. W sposób prosty, przemyślany i bezpieczny. Z troską o społeczeństwo i środowisko.
- Obsługa Klientów indywidualnych (m.in. obywateli Ukrainy).
- Udzielanie Klientom podstawowych informacji o produktach i usługach bankowych.
- Pomaganie w komunikacji pomiędzy Klientami ukraińskimi, a pracownikiem banku, który nie komunikuje się w języku ukraińskim.
- Wspieranie Klientów w zakresie korzystania z aplikacji bankowych GoOnline, GoMobile.
- Sprzedawanie produktów i usług bankowych.
- Udzielanie instruktażu Klientom w zakresie digitalizacji i urządzeń samoobsługowych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów.
- Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie relacji.
- Realizowanie zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów.
- Uczestnictwo w procesach compliance.
- Przyjmowanie reklamacji Klientów.
- Uczestnictwo w bieżących pracach Oddziału.
- Organizacja obsługi Klientów w placówce w szczególności zarządzanie kolejką w oddziale.
- Wykształcenie min. Średnie (mile widziane wyższe).
- Mile widziane doświadczenie zawodowe w bankowości.
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów.
- Znajomość MS Office (Word, Excel).
- Podstawowa znajomość języka polskiego w mowie i piśmie.
- Znajomość j.angielskiego (mile widziana).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć.
- Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy.
- Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego.
- Dołączenie do banku o globalnym zasięgu, który jest częścią grupy bankowej BNP Paribas obecnej w 65 krajach z 200-letnią tradycją.
- Pracę w miejscu, w którym możesz być sobą niezależnie od swojej orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, koloru skóry, pochodzenia, wieku czy poziomu sprawności.
- Rozwój w Banku Zielonych Zmian, w którym możesz mieć wpływ na naszą planetę i otaczający nas świat.
- Dużą autonomię w działaniu przy jednoczesnym wsparciu przełożonego, co potwierdza ponad 90% pracowników.
- Możliwość podejmowania własnych decyzji, eksperymentowania i tworzenia swojej unikalnej ścieżki doświadczeń.
- Możliwości rozwoju zarówno w banku jak i spółkach w ramach Grupy BNP Paribas w kraju i zagranicą.
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...